וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי צריך רייטינג? "הקרם דה לה סלאם" של הערוץ הראשון חורכת את הרשת

28.3.2017 / 10:30

הסדרה של רשות השידור המציגה קטעי הקראת שירה אמנם מניבה רייטינג אפסי אבל זוכה להצלחה עצומה ברשתות החברתיות. קטע בו בחורה מספרת ש"ידע זה כוח כשאת מסיימת לימודים, אבל לא יהווה כוח כשיורידו ממך את הבגדים" הגיע ליותר מחצי מיליון צפיות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"הקרם דה לה סלאם"/מערכת וואלה!, צילום מסך

רשות השידור נאבקת בימים אלה על חייה, אבל מלבד הפגנות מחאה ופיצוץ דיונים בוועדת הכלכלה של הכנסת – הרשות גם דואגת לספק מדי פעם סיבות לאי-הורדת השאלטר בסוף אפריל. הדוגמא האחרונה היא הצלחתה ברשת של "הקרם דה לה סלאם" - סדרה המשודרת במשבצת שידור בעייתית לכל הזכייניות, שישי בלילה, שאמנם מניבה רייטינג אפסי אך זוכה להצלחה עצומה ברשתות החברתיות.

הסדרה מציגה קטעי הקראת שירה בסגנון של הספוקן וורד (השירה המדוברת), כאשר למשל קטע בו בחורה מספרת ש"ידע זה כוח כשאת מסיימת לימודים, אבל לא יהווה כוח כשיורידו ממך את הבגדים" הגיע ליותר ממיליון איש, מעל לחצי מיליון צפיות, 8,734 שיתופים ו-14 אלף לייקים.

קטע אחר בו מאחל המספר בן הומו לכל מי שנולד במקום ובזמן הנכון, במגדר, במגזר, במעמד ובצבע הנכונים, הגיע לכמיליון וחצי איש, יותר מ-600 אלף צפיות, 12 אלף לייקים, 7,118 שיתופים ו-5,970 תגובות. בקטע נוסף מספר בחור שבעצם תמיד רצה להיות אשכנזי הגיע לכמיליון איש, 291,421 צפיות, 3,423 שיתופים ו-1,964 תגובות.

את הסדרה מפיק ועורך מיקי הרץ, מנהל מחלקת דרמה ואמנויות בחטיבת התכניות של הערוץ הראשון. היא משודרת בערוץ הראשון בימי שישי בשעה 21:00, ועלתה לשידור בשיתוף פעולה עם תיאטרון האינקובטור. לסדרה ומשתתפים בה בין היתר שאנן סטריט, רוני סומק, אלמה דישי, יורם טהרלב וערן צור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully