וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זמן לדבר על סקס

29.3.2017 / 11:55

העיתונאית והסופרת תמר מור סלע, שספרה "ערוֹת – נשים מדברות מיניות" בהוצאת ידיעות ספרים הפך לרב מכר, תחל לכתוב טור שבועי למוסף "זמנים מודרניים"; "במה מרכזית בלב המיינסטרים"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

העיתונאית והסופרת תמר מור סלע, שספרה "ערוֹת – נשים מדברות מיניות" בהוצאת ידיעות ספרים הפך לרב מכר, תחל לכתוב טור שבועי למוסף "זמנים מודרניים" – כך נודע לוואלה ברנז'ה. בנוסף לכך, יתפרסם טור חדש נוסף במוסף הנשים של "ידיעות אחרונות", טור אוכל של "לייזה פאנלים". הטורים החדשים יתפרסמו ביום רביעי הבא בגיליון מורחב של "זמנים מודרניים" לקראת החג.

הטור החדש של מור סלע יעסוק באותם נושאים שהופיעו בספר, ויביא מדי שבוע מונולוגים של נשים על מיניות ואהבה. "ערוֹת – נשים מדברות מיניות" נחשב לפורץ דרך מכיוון שהכיל 23 סיפורים אמיתיים של נשים גלויות שכתבו מונולוגים על מסעות אישיים ועמוקים אל העולם המיני של כל אחת מהן. המונולוגים הציגו את המיניות הנשית בצורה ישירה, והספר גם תיאר את היחסים המורכבים של נשים עם גופן.

מור סלע אמרה לוואלה ברנזה כי היא "שמחה ומברכת על כך שהנושא שמדברים בו רק בחדרי חדרים מקבל במה מרכזית בלב המיינסטרים בעיתון של המדינה והופך משוליים למרכז".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully