וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עניין של טיימינג: הנדל ורבינוביץ מצטרפים לחטיבת החדשות של התאגיד - שתבוטל

30.3.2017 / 14:45

לא ברור מה גרם היום לתאגיד לשחרר הודעה על מינויים חדשים ב"סיירת החדשות של 'כאן בהקמה'", כאשר זמן קצר לפני כן נודע כי החטיבה כולה מבוטלת ותגוייס מחדש. ואולם, כפי שפורסם בוואלה ברנז'ה - הנדל מצטרף לתאגיד, ויגיש תוכנית עם מיכל רבינוביץ

לא ברור מה גרם היום (חמישי) לתאגיד השידור לשחרר הודעה על מינויים חדשים ב"סיירת החדשות של 'כאן בהקמה'", כאשר זמן קצר לפני כן נודע כי החטיבה כולה מבוטלת ותגוייס מחדש. ואולם, כפי שפורסם בוואלה ברנז'ה, יועז הנדל מצטרף לחטיבת החדשות של התאגיד ובנוסף אליו גם מיכל רבינוביץ' מהערוץ הראשון. השניים צפויים להגיש תוכנית אקטואליה יומית.

בפברואר פורסם בוואלה ברנז'ה כי הנדל הקליט מספר פיילוטים לתפקיד מגיש המהדורה המרכזית של התאגיד - וגורמים ב"כאן בהקמה" הביעו שביעות רצון ממי ששימש בעבר כמנהל ההסברה של ראש הממשלה בנימין נתניהו. הנדל הוא עיתונאי, היסטוריון, פובליציסט וראש המכון לאסטרטגיה ציונית. הוא שימש כמפקד פלוגה בשייטת 13, במלחמת לבנון השנייה ובמבצע עופרת יצוקה. הוא כותב טורים קבועים ב"ידיעות אחרונות", כתב בעבר ב"מקור ראשון" ומגיש תוכניות אקטואליה בגל"צ.

רבינוביץ מגישה את מהדורת "מבט" בערוץ הראשון, בעשור האחרון שימשה במגוון תפקידים ברשות השידור: כתבת ומגישת חדשות הספורט, מגישה ועורכת בחטיבת החדשות, הגישה את "חדשות השבת" ואת המגזין הכלכלי "חשבון שבועי" של הערוץ הראשון. היא החלה את דרכה ככתבת צבאית ב"במחנה" ושירתה בדובר צה"ל.

מיכל רבינוביץ'. עומר מירון
מיכל רבינוביץ/עומר מירון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully