וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר ערוץ 10: "נמנע כוונה של זכייניות ערוץ 2 להישאר בערוץ 2"

2.4.2017 / 14:46

אביב גלעדי, מבעלי ערוץ 10 ויו"ר הערוץ: "לא נהיה מוכנים שיהיה עיכוב בפיצול. נגיע עד בג"צ. גם אם נגיע למצב של שלושה ערוצים, בתמיכת בעלי המניות, אני מאמין שנצליח; המחויבות שלנו לערוץ 10 – מוחלטת"

אביב גלעדי. ניר לנדאו, מערכת וואלה!
אביב גלעדי/ניר לנדאו, מערכת וואלה!

באירוע הרמת כוסית לרגל חג הפסח בהשתתפות אביב גלעדי, מבעלי ערוץ 10 ויו"ר הערוץ החדש, מנכ"ל ערוץ 10, יוסי ורשבסקי ומנכ"ל חדשות 10, גולן יוכפז ויו"ר חדשות 10 ד"ר זהר קדמון, התייחס גלעדי לשינויים המשמעותיים שצפויים בשוק הטלוויזיה בישראל עם פיצול ערוץ 2 ואמר: "לגבי כל מה שעומד לקרות עם פיצול ערוץ 2 – הרי שעמדתנו היא שלא נהיה מוכנים שיהיה עיכוב בפיצול. נגיע עד בג"צ, כדי למנוע כוונה של זכייניות ערוץ 2 להישאר בערוץ 2. אנחנו בעד הפיצול כמתחייב בחוק. אני עומד עם שני שותפיי היקרים – לן בלבטניק ואודי רקנאטי, במחויבות מלאה מאחורי ערוץ 10 ומאחורי חדשות 10. נעמוד מאחורי הערוץ באופן מוחלט גם בתסריט של שלושה שחקנים בתחום הברודקסט, ובכל תרחיש אפשרי אחר. גם אם נגיע למצב של שלושה ערוצים, בתמיכת בעלי המניות, אני מאמין שנצליח – על דרך המשל: בסערות גדולות סביר להניח ששתי האניות הגדולות יישברו, לפני שהאוניה הקטנה תשקע, ואנחנו אוניה קטנה שיכולה להסתדר היטב בים סוער".

גלעדי אמר את הדברים בין היתר על רקע ההערכות בדבר מגעים מאחורי הקלעים בין זכייניות ערוץ 2 קשת ורשת לבין לשכת רה"מ על דחייה אפשרית בפיצול הערוץ. בתוך כך, יו"ר מועצת הרשות השנייה, אוה מדז'יבוז' ויו"ר מועצת הכבלים והלוויין, ד"ר יפעת בן חי שגב, יקיימו השבוע שימוע משותף לזכייניות ערוץ 2 רשת וקשת ולערוץ 10 וכן לחברות הכבלים והלוויין באשר לאפיקי השידור החדשים אליהן יעברו החברות המסחריות בסוף השנה. השימוע יערך בעקבות פנייתו של אבי צבי, מנכ"ל רשת, שביקש לדון בנושא האפיקים שהוקצו לשלוש החברות.

בנוסף, גלעדי דיבר על מינויו לתפקיד יו"ר הערוץ החדש והודה ליו"ר היוצא מודי פרידמן. בהמשך דבריו עדכן את העובדים בדבר כוונת חברת החדשות של ערוץ 10 להעביר את אולפן המהדורה המרכזית מרחוב יפו בירושלים לאולפן חדש בקרית התקשורת בנווה אילן. עוד אמר גלעדי כי נבדקת האפשרות להעביר את מערכת ואולפני ערוץ 10 וחדשות 10 מבית הוורד בגבעתיים למתקן חדש באזור המרכז, שם יעבדו תחת קורת גג אחת כל זרועות השידור של RGE בהן ערוץ הספורט וערוץ הילדים. גלעדי שיבח את עבודת ערוץ 10 וחדשות 10 ואמר לעובדי החדשות: "בליבת הערוץ נמצאת חברת החדשות שלנו. אני מקווה שאתם מבינים היום, אחרי שנתיים של עבודה משותפת, כי אתם זוכים לחופש עיתונאי מוחלט, וכך זה יישאר תמיד. לא נתערב בשום החלטות מערכת. אני אומר זאת שוב ושוב גם בפגישות עם גולן ויוסי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully