וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביהמ"ש הוציא צו זמני לעיכוב מכירת גלובס לבר-און

3.4.2017 / 11:23

לאחר הערעור שהגיש דוד דוידוביץ', בית המשפט מעכב את הליך מכירת גלובס לאלונה בר-און, כאשר איש העסקים נדרש להשאיר ערבות בסך 2 מיליון שקל. דוידוביץ': "המחוזי התעלם מהנחיתות הכלכלית של הצעת אילקורפ"

בניין מערכת גלובס. ראובן קסטרו
בניין מערכת גלובס/ראובן קסטרו

בית המשפט העליון הוציא הבוקר (שני) צו עיכוב ביצוע לעסקת מכירת "גלובס" לאלונה בר-און, ממשפחת מייסדי העיתון. זאת בעקבות הערעור שהגיש אתמול המיליארדר דוד דוידוביץ'. איש העסקים נדרש להשאיר ערבות בסך של 2 מיליון שקל לבית המשפט.

דוידוביץ' עירער על החלטת השופט המחוזי איתן אורנשטיין, בנוגע למכירת גלובס לבר און באמצעות חברת אילקורפ. בערעור מבקש דוידוביץ' לבטל את הבחירה בהצעתה של אילקורפ ולבחור בהצעתו. בערעור נטען כי הוא מוגש על מנת "לתקן טעויות יסודיות וקשות שנפלו באופן ניהול ההליך מכירת המניות ובניגוד לדין, להגיון ולמקובל". דוידוביץ' טוען כי בית המשפט המחוזי התעלם מ"הנחיתות הכלכלית של הצעת אילקורפ", ובחר בה אף שהצעתו הייתה טובה יותר באופן משמעותי.

בנוסף, דוידוביץ' מדגיש כי הוא אינו חוזר בו מהצעתו האחרונה, בסך 110 מיליון שקל, לרכישת "גלובס" - למרות שלא התקבלה על ידי בית המשפט המחוזי. במידה שלא יתקבל הערעור, דוידוביץ' מבקש להחזיר את הדיון לבית המשפט המחוזי - "תוך קיום הליך התמחרות פומבי, שוויוני ובעל כללי התנהלות קבועים מראש, אשר יתייחס למתווה הצעה אחיד כלפי כל המשתתפים".

דוידוביץ' אמר אתמול: "אני מאמין גדול בעיתונות חזקה, מקצועית ועצמאית, וחושב שגלובס נמצא בעמדת זינוק מצוינת להתמודדות עם אתגרי העתיד, ובכלל זה הרחבת ערוצי הדיגיטל והווידאו, שיתופי פעולה עם כלי תקשורת בינלאומיים והצמחת תחום הכנסים. יש לי את החוסן הפיננסי הדרוש לתמוך בגלובס ויש לי את מלוא הכבוד לעצמאותם המקצועית של העיתונאים ולחופש העיתונות. אשמח לשתף פעולה עם אלונה בר און שמחזיקה ב-25% מהוצאת מוניטין ולשמור על המורשת שהנחיל אביה, חיים ז"ל".

דוד דוידוביץ. ורדי כהנא, מערכת וואלה! NEWS
דוד דוידוביץ'/מערכת וואלה! NEWS, ורדי כהנא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully