וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סער חזר לפוליטיקה, אבן חוזרת ל"המוסף"

6.4.2017 / 15:00

אשתו של יריבו הפוליטי של נתניהו חוזרת להגיש בערוץ ה-1 לאחר חופשת לידה ולאחר שנבחרה להגיש את המהדורה המרכזית בתאגיד - טרם ביטול חטיבת החדשות. ומה בנוגע לניגוד העניינים? רשות השידור: "ננהג על פי כללי האתיקה המחייבים"

מסיבת השקה ynet. יח"צ, רפי דלויה
גדעון סער וגאולה אבן/רפי דלויה, יח"צ

בצל אי הוודאות בתאגיד ולאחר שנבחרה לשמש כמגישה של המהדורה המרכזית – מהלך שככל הנראה הגביר את המוטיבציה של ראש הממשלה בנימין נתניהו והביא בסופו של דבר לביטול חטיבת החדשות של כאן – גאולה אבן חוזרת הערב (חמישי) להגיש את "המוסף" בערוץ הראשון, לאחר חופשת לידה. זאת כאשר רק השבוע הודיע בעלה גדעון סער על חזרתו לחיים הפוליטיים

כזכור, מיד לאחר ההודעה על בחירתה של אבן לתפקיד מגישת המהדורה של "כאן" נאלצו להתמודד עם ביקורת על המינוי, בשל קשריה המשפחתיים עם יריבו של נתניהו. בזמנו טענו בתאגיד כי הדיון אינו רלוונטי וגורם בכיר בחברה אף אמר לוואלה ברנז'ה כי כל עוד שסער לא הצהיר רשמית שיחזור לפוליטיקה – אין שום בעיה. "אם וכאשר הוא יחזור לפוליטיקה –יישקל מה יהיה איתה", אמר אז.

כעת, עם חזרתו של סער לפוליטיקה יהיה מעניין לראות כיצד יתמודדו ברשות עם המצב החדש-ישן שנוצר. זאת כאשר בעבר, כשאבן הגישה ברשות בזמן שבעלה כיהן כשר, ועדת האתיקה ניהלה דיון באשר לחשש לניגוד עניינים בעבודתה עם היוודע העובדה כי היא בת זוגו של סער. בנוסף, ב-2014, אבן לא הגישה מספר תוכניות של "המוסף", בשל ראיון שערכה עם ח"כ גילה גמליאל - בניגוד להנחיות עליהם הוחלט ברשות, לפיהן היא לא תוכל לראיין חברי כנסת או חברי מרכז ליכוד בתוכניתה.

מהרשות נמסר בתגובה: "בעניין גאולה אבן סער, כמו בעניינים אחרים, הרשות נוהגת ותנהג על פי כללים ברורים, על פי חוק ועל פי כללי האתיקה המחייבים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully