וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נסלי ברדה עוזבת את "עובדה" – אך נשארת בקשת

6.4.2017 / 17:44

פרסום ראשון: נסלי ברדה עוזבת את תוכנית התחקירים של קשת אך תמשיך לעבוד בזכיינית ערוץ 2 - אליה הגיעה לפני כ-3 שנים מערוץ 10 - ותעבור להוביל פרוייקטים חדשים, בהם הגשת רצועות אקטואליה וסדרת דוקו חדשה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נסלי ברדה/מערכת וואלה!, צילום מסך

נסלי ברדה עוזבת את "עובדה" – כך נודע לוואלה ברנז'ה. ברדה תמשיך לעבוד בקשת ותעבור להוביל פרוייקטים חדשים, בהם הגשת רצועות אקטואליה וסדרת דוקו חדשה, ככל הנראה כחלק מההיערכות למעבר ל-7 ימים של זכיינית ערוץ 2 שיתרחש בנובמבר.

ברדה עברה לזכיינית ערוץ 2 לפני כשלוש שנים לאחר שעבדה בחדשות 10 במשך כעשור שם הגישה בין היתר את "היום שהיה" ולפני כן את "מגזין שישי" ופעלה ככתבת בתוכנית "המקור". את שירותה הצבאי עשתה ברדה בגל"צ שם שירתה ככתבת לענייני משטרה. עם שחרורה הצטרפה ל"חדשות 10" בתור כתבת הבריאות ואחר כך ככתבת הפלילים. הפריצה הגדולה שלה בערוץ הייתה בזמן מלחמת לבנון השנייה כאשר היא שידרה דיווחים שוטפים מגבול הצפון.

"עובדה" סיימה השבוע את עונתה ה-23 עם ממוצע של 24.1%, הנחשבת לאחת מהעונות הנצפות של תוכנית התחקירים של אילנה דיין. מדובר בתוכנית הכי נצפית בקטגוריית האקטואליה והדוקו, והרביעית מבין כלל התוכניות ברבעון הראשון של 2017. ברדה שידרה במהלך העונה תחקיר על פרקליטת המחוז רות דוד ובהמשך את הסרט שליווה את נואל מקסימוב, בתו של עופר מקסימוב, במסע התיעוד המשפחתי שלה.

ברדה מסרה: "אני מודה מעומק הלב לחברי 'עובדה' וגאה שהיתה לי הזכות לחקור, להתרגש ולהביא למסך סיפורים יחד עם העיתונאים המצויינים האלה. תודה מיוחדת לאילנה דיין, איל גונן, שחר אלתרמן וגלעד טוקטלי. אני נרגשת ומצפה לפרוייקטים החדשים בקשת".

בקשת אישרו את הפרטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully