וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עשינו גוגל, זה הראשון שיצא

18.4.2017 / 10:28

מם של מחנה השמדה בשואה עם הכיתוב "מרכז שואה", שנוצר בעקבות ההתבטאות המביכה של דובר הבית הלבן שון ספייסר לפני כשבוע, הפך לתמונה של הכתבה הראשית באתר ynet

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מם של מחנה השמדה בשואה, עם הכיתוב "מרכז שואה", שנוצר בעקבות ההתבטאות המביכה של דובר הבית הלבן שון ספייסר לפני כשבוע, הפך לתמונה של הכתבה הראשית באתר ynet.

הבוקר (שלישי) העלה האתר מבית קבוצת ידיעות כתבה לקראת יום השואה שייערך בשבוע הבא, אשר עסקה במסמכים שחשפו מניעת הצלתם של מיליוני יהודים בשואה. התמונה שהופיעה בכתבה כללה צילום של מחנה השמדה כאשר בפתח המחנה מתנוסס שלט שבו נכתב: HOLOCAUST CENTER.

מדובר במם שנוצר ככל הנראה בעקבות ההתבטאות של ספייסר – שלאחר שטען כי "אפילו היטלר לא ירד לשפל של שימוש בנשק כימי", הוא ניסה לתקן את דבריו ואמר כי "היטלר הכניס את היהודים לתוך 'מרכזי שואה'". לאחר שגם בטוויטר צחקו על הטעות של ynet - התמונה שונתה באתר.

ynet: "טעות אנוש שנעשתה בתום לב"

ספייסר אגב נאלץ להתנצל לבסוף על האמירות ואולם למרות הטעות המביכה שעשה והעובדה שהרבה מומחים בתחום סבורים כי כדובר הוא כשל בתפקידו, הוא לא בהכרח יפוטר בתקופה הקרובה.

העיתונאי והדובר לשעבר, אביב בושינסקי, אמר לוואלה ברנז'ה כי "בסערה הבאה הוא יעוף או שהוא בעצמו יתייבש וייפול. זה מה שקורה במקומות האלה". עוד אמר בושינסקי כי "התפקיד של הדובר זה לכבות שריפות, להרגיע את התקשורת וברגע שאתה כדובר מתחיל להילחם עם התקשורת - אז כבר איבדת את הלגיטימיות שלך".

מ-ynet נמסר בתגובה: "מדובר בטעות אנוש שנעשתה בתום לב ותוקנה כעבור 2 דקות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully