וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה משותף ליוסי ביילין, איל ברקוביץ ו"הארץ"? התשובה אצל "ידיעות אחרונות"

19.4.2017 / 15:24

העיתונאי מירון רפופורט, שפוטר על ידי משה ורדי: "הסוף הרע ביננו לא שינה את הצביטה בלב ששמעתי שנפטר. חסרים אנשים כמוהו היום בעיתונות"; בתוך כך, ב"ידיעות אחרונות" הגיבו בעוקצנות להספד שפירסם עיתון "הארץ"

לוויה דב יודקובסקי. נמרוד סונדרס
משה ורדי/נמרוד סונדרס

לא רק בכירי "ידיעות אחרונות" הספידו היום (רביעי) את העורך המיתולוגי משה ורדי, שהלך אתמול לעולמו בגיל 80. גם העיתונאי מירון רפופורט – אשר פוטר על ידי ורדי בקדנציה השנייה שלו בעיתון, בשנת 2003 (ואף טען כי מדובר פוטר ממניעים פוליטיים) – פרסם הספד משלו.

רפופורט פרסם פוסט בעמוד הפייסבוק שלו היום ובו כתב כי "הסיפור שלי עם משה ורדי נגמר רע, עם מכתב הפיטורים שהגיש לי והגן עליו, אבל הסוף הרע הזה לא שינה את הצביטה בלב ששמעתי אתמול שנפטר. איש שעבדתי אתו כמעט עשור, ועם כל הדברים הפחות טובים, לימד אותי איך להתלהב כמו ילד מהדבר הקטן-גדול הזה, השטותי לכאורה, שנקרא סקופ עיתונאי, וידע להעריך כתיבה טובה. חסרים אנשים כמוהו היום בעיתונות".

אך בניגוד אליו, בהספד שהתפרסם היום בעיתון "הארץ" בחרו להקדיש את רוב הכתבה לפרשת האזנות הסתר, לפיטוריו של רפופורט ולתביעה שהגיעה לאחר מכן וגם לתביעה של העורך הקודם של "ידיעות אחרונות", דב יודקובסקי – שהייתה ספיח של פרשת האזנות הסתר. בידיעות הגיבו בעוקצנות להספד שפורסם ב"הארץ" וצייצו בחשבון הטוויטר: "יוסי ביילין, איל ברקוביץ ועיתון הארץ. אל תשכחו להוסיף סעיף בצוואה שלכם שאף אחד מהשלישייה הזו לא יספיד אתכם".

ורדי הצטרף למערכת ידיעות ב-1962 ושימש כעורך הראשי בין השנים 1989-2004, לסירוגין. לפני "ידיעות אחרונות", ורדי עבד כסגן עורך בעיתון "הארץ" וכאחראי על עמודי החדשות. אביו של ורדי, ד"ר הרצל רוזנבלום, שימש כעורך ידיעות במשך עשרות שנים ועבד לצד נח מוזס, אביו של נוני מוזס. ורדי סיפר בראיון כי בילדותו הבריז מבית הספר כדי לראות איך מדפיסים את העיתון, בתקופה שאביו ערך אותו.

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully