וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמרי מרכוס מונה לסמנכ"ל תוכן בענני תקשורת

20.4.2017 / 10:48

לוואלה ברנז'ה נודע כי מרכוס ינהל את מחלקת ערוצי הלייפסטייל של החברה, הכוללת את ערוץ האוכל, ערוץ הבריאות, ערוץ הטיולים ועוד. עד לאחרונה ניהל מיזם טכנולוגי ישראלי-פלשתיני ועסק בפיתוח תוכן באסיה ובאירופה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עמרי מרכוס/מערכת וואלה!, צילום מסך

עמרי מרכוס מונה לסמנכ"ל התוכן של חטיבת ערוצי הלייפסטייל בענני תקשורת, כך נודע לוואלה ברנז'ה. מרכוס יעבוד מול המנכ"ל המשותף של החברה, שרון למברגר, וינהל את מחלקת ערוצי הלייפסטייל הכוללת את ערוץ האוכל, ערוץ הבריאות, ערוץ הטיולים, ערוץ החיים הטובים, ערוץ סטיל (בשפה הרוסית) וכן את אתר הלייפסטייל goodiz.tv שהושק לאחרונה ומיזמים דיגיטליים נוספים.

עד לאחרונה ניהל מרכוס מיזם טכנולוגי ישראלי-פלשתיני ועסק בפיתוח תוכן באסיה ובאירופה. את הקריירה התחיל כתסריטאי ב"ארץ נהדרת", ב-2009 קיבל מלגת לימודים ב-EMC, אקדמיית הפורמטים הבינלאומית, ועם תום לימודיו זכה בחוזה פיתוח רב-שנתי עם ענקית המדיה האירופאית ProSieben. מרכוס גם יזם בשנת 2014 את Comedy for a Change - כנס בינלאומי בנושא קומדיה ככלי לשינוי חברתי.

ענני תקשורת מחזיקה תחתיה בשתי חברות הפקה: "שמיים" המתמחה בהפקה ובפיתוח תוכן מעולמות הלייפסטייל ו-Nutz Productions המפיקה את התוכן עבור מותגי VIACOM בישראל ומתמחה בהפקה ובפיתוח תוכן בעולמות הבידור, הילדים והנוער. בבעלות הקבוצה גם זרוע טכנולוגית- Mars Interactive; ענני גם מחזיקה בבעלותה גם את Post Office (בית פוסט).

"עם המעבר לעולם הדיגיטלי נפתחות בפני הטלוויזיה המסורתית אינספור הזדמנויות חדשות", מסר מרכוס. "אין לי ספק שעולמות הלייפסטייל הם המקום להתנסות בטכנולוגיות חדשות, לפתח פיילוטים ופורמטים יצירתיים וליזום פיצ'רים חדשים. לאורך השנים היתה ענני תקשורת מקום של פתיחות, חדשנות וחשיבה מחוץ לקופסא ואני גאה להצטרף לצוות המקצועי שמוביל את המדיום הטלוויזיוני לשלב הבא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully