וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל "גלובס" הפורש לעובדים: "עברנו אירועים מורכבים"

20.4.2017 / 11:18

איתן מדמון מסיים היום את תפקידו בעיתון הכלכלי באופן רשמי לאחר שהודיע על פרישתו בדצמבר; במאי ייערך דיון בביהמ"ש בעקבות העירעור שהגיש דוידוביץ נגד מכירת גלובס לאלונה בר-און

איתן מדמון. צמר מצפי, מערכת וואלה! NEWS
איתן מדמון/מערכת וואלה! NEWS, צמר מצפי

מנכ"ל "גלובס" איתן מדמון מסיים היום (חמישי) את תפקידו באופן רשמי. במכתב ששלח מדמון לעובדים הוא כתב: "שמחתי והייתי גאה לשרת את המקום המיוחד הזה 18 שנים, מהם 11 כמנכ"ל. אהבתי, למדתי והחכמתי רבות במהלך שנותיי כאן. עברנו בתקופה האחרונה אירועים מורכבים ולא פשוטים. צלחנו אותם והגענו עד הלום. אני מאחל לכולכם כאן, הצלחה גדולה והמשך עשייה ברוכה ואיכותית. אני מודה לכולכם מקרב לב וגאה שהייתי חלק מהחבורה האיכותית הזו".

מדמון (50) החל את תפקידו ב"גלובס" בשנת 1999 כסמנכ"ל כספים. לאחר ארבע שנים מונה למשנה למנכ"ל, ומתחילת 2006 הוא מכהן כמנכ"ל העיתון הכלכלי. בדצמבר האחרון הודיע מדמון על עזיבתו, כאשר ברקע לכך מתנהל הליך מכירה ארוך לעיתון הכלכלי, שהיה בעבר בבעלות איש העסקים אליעזר פישמן אשר נקלע לחובות בסך כ-4 מיליארד שקל.

לאחר שבית המשפט המחוזי אישר את מכירת העיתון לאלונה בר-און, ממשפחת מייסדי העיתון, בתחילת אפריל הוציא בית המשפט העליון צו עיכוב ביצוע למכירה. זאת בעקבות הערעור שהגיש המיליארדר דוד דוידוביץ.

בערעור נטען כי הוא מוגש על מנת "לתקן טעויות יסודיות וקשות שנפלו באופן ניהול ההליך מכירת המניות ובניגוד לדין, להגיון ולמקובל". דוידוביץ' טוען כי בית המשפט המחוזי התעלם מ"הנחיתות הכלכלית של הצעת אילקורפ", ובחר בה אף שהצעתו הייתה טובה יותר באופן משמעותי. איש העסקים נדרש להשאיר ערבות בסך של 2 מיליון שקל לבית המשפט. הדיון בנושא צפוי להיערך בחודש מאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully