וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

12 הוא ה-22 החדש? הזכייניות הגישו את המכרז לבחירת האפיקים

23.4.2017 / 18:08

קשת, רשת, וערוץ 10 הגישו את המכרז למספרי האפיקים החדשים של הערוצים המסחריים, בעקבות חוק פיצול ערוץ 2 שיתרחש בנובמבר. תוצאות המכרז יתפרסמו בהמשך השבוע, ולפי הערכות, אפיק 12 זכה להצעות של כמה מיליוני שקלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

זכייניות ערוץ 2, קשת ורשת, וערוץ 10 הגישו היום (ראשון) את המכרז למספרי האפיקים החדשים של הערוצים המסחריים. על פי החוק, ערוץ 2 יתפצל בנובמבר, כאשר קשת, רשת וערוץ 10 יעברו מהאפיקים הנוכחיים שלהם (22, 10) לאפיקים שבין 12-16.

הרשות השנייה, האחראית על המכרז, תפרסם בהמשך השבוע איזה אפיק קיבלה כל זכיינית. על פי הערכות בשוק, אפיק 12 - הנחשב לאטרקטיבי ביותר – זכה להצעות של מספר מיליוני שקלים.

לפני כשבועיים פרסמה מועצת הרשות השנייה את המכרז להגשת ההצעות לאפיקי השידור החדשים. על פי תנאי המכרז, חלוקת האפיקים תיקבע ראשית על פי ההצעה הגבוהה ביותר לאפיק מסוים, ולאחר מכן ייקבע רצף אפיקים בהתאם לתמחור הגבוה על כל אפיק. הליך חלוקת האפיקים ייערך בשלושה שלבים, כאשר בכל שלב תיבחר ההצעה הגבוהה ביותר מבין האפיקים המקיימים את הדרישה לייצר רצף, עד לחלוקת שלושת האפיקים.

המכרז יצא לדרך לאחר שימוע אותו ערכו יו"ר הרשות השנייה אוה מדז'יבוז' ויו"ר מועצת הכבלים והלוויין יפעת בן חי-שגב. זאת בהמשך לבקשתו של אבי צבי, מנכ"ל רשת, לקיים דיון בנושא. במהלך השימוע נבחן האם יש צורך בשינוי הקצאת מספרי האפיקים שנקבעו, והוחלט לבסוף להשאיר את האפיקים כפי שנקבעו בחוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully