וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התחרות בשוק הטלוויזיה עולה שלב: סלקום משיקה חבילה משולבת

26.4.2017 / 13:07

חבילת סלקום קוואטרו - הכוללת טלפון, סלולר, אינטרנט וטלוויזיה - תימכר תמורת ב-249 שקל - כשהמחיר יעלה ל-325 שקל לחודש החל מהשנה השנייה. בנוסף לכך, בחברה מסירים את התלות בממירים ומשיקים שירות הקלטת תכנים בענן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

התחרות בשוק הטלוויזיה עולה שלב, עם הודעתה של חברת סלקום היום (רביעי) על השקת חבילה חדשה, אשר משלבת את כל שירותי התקשורת. החבילה כוללת את שירותי סלקום tv, שלושה קווי סלולר, אינטרנט וטלפון קווי ללא הגבלה. החבילה החדשה תיקרא סלקום קוואטרו ותימכר תמורת 249 שקל לחודש. בחברה טוענים כי מדובר בחיסכון של כ-1,800 שקל בשנה למשפחה. ואולם, יש לציין כי החל מהשנה השנייה, מחיר החבילה יעלה ל-325 שקל לחודש.

חבילת הסלולר כוללת שני מנויים עם שיחות וסמס ללא הגבלה וחבילת גלישה בנפח 10GB. עלות שדרוג מהירות האינטרנט ל-100 מגה יעמוד על 20 שקל לחודש. הטלפון הקווי ללא הגבלה לשיחות בארץ לניידים ונייחים. בנוסף, החל מהיום שירות סלקום TV נתמך גם בטלוויזיות חכמות, סטרימרים עם מערכת הפעלה אנדרואיד - בנוסף לתמיכה באפל TV. החברה השיקה גם שירות הקלטת תכנים בענן, ללא צורך בממיר.

ניר שטרן, מנכ"ל סלקום, מסר: "היום כבר אפשר להגיד בצורה ברורה: שינינו את שוק הטלוויזיה בישראל. סלקום tv היא הטלוויזיה הטובה ביותר, החדשנית ביותר ובמחיר הטוב ביותר בישראל. מעתה יוכלו צופי סלקום tv לבחור את אופן הצפייה המועדף עליהם".

יניב גרינולד, סמנכ"ל הטלוויזיה והתוכן, מסר: "אנו מסירים לחלוטין את התלות בממיר. השידור האיכותי שלנו ב-HD Streaming בשילוב העברת הקלטות לענן מאפשרים מעתה לקבל את כל העושר התוכן של סלקום tv - גם בממירים שלנו וגם ללא ממיר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully