וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כבר כאן: התאגיד ישדר בדיגיטל את התכנים שהופקו עבור יום הזיכרון והעצמאות

1.5.2017 / 13:29

ציר עוקף חקיקה: בשל התיקון בחוק ודחיית שידורי התאגיד בשבועיים, ב"כאן" החליטו לשדר את התוכניות והמשדרים המיוחדים לכבוד יום הזיכרון ויום העצמאות באתר האינטרנט של "כאן"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

תאגיד השידור היה אמור לעלות לאוויר כבר אתמול (ראשון), אך בשל התיקון בחוק ודחיית שידורי התאגיד בשבועיים, ב"כאן" החליטו להעלות עם התכנים המיוחדים שהפיקו לכבוד יום הזיכרון בפלטפורמת הדיגיטל. לוח השידורים המיוחד שנוצר לכבוד יום הזיכרון ויום העצמאות – הכולל משדרים וכתבות שתוכננו עבור הטלוויזיה והרדיו - ישודר באתר האינטרנט של "כאן", בערוץ היוטיוב של התאגיד ובעמודי הפייסבוק "כאן" ו"כאן ועכשיו".

אמש, בערב יום הזיכרון, "כאן ועכשיו" העלה פייסבוק לייב מהטקס. במהלך יום הזיכרון והעצמאות יבוצעו שידורים נוספים מהטקס הממלכתי של יום הזיכרון בהר הרצל ומטקס המשואות בעמוד באתר. בעמוד היוטיוב של "כאן" ישודר "שברים", סרטו הדוקומנטרי של גילי מייזלר, אשר אחיו גיורא הוכרז כנעדר במהלך יומה הראשון של מלחמת יום הכיפורים. בעמוד הפייסבוק יעלו גם סרטוני אנימציה שהפיקה קרן דן אבי-חי במסגרת פרויקט "פנים. יום. זכרון" לזכרם של חללי מערכות ישראל ופעולות האיבה. במסגרת "דוקותיים" יתלווה איתי אשר לאימון שטח של גולני.

ביום חמישי נחשף בוואלה! NEWS כי הכנסת שילמה על כינוס הפגרה שנועד לאשר את דחיית שידורי תאגיד השידור הציבורי בשבועיים כ-300 אלף שקלים. הכינוס נמשך יומיים, ובמהלכו התקיימו דיונים במליאת הכנסת ובוועדה המשותפת בראשות יו"ר הקואליציה דוד ביטן במטרה לדחות את עליית השידורים ל-15 במאי. בתום דיון שנמשך כ-12 שעות, אישרה המליאה את הצעת החוק בקריאה שנייה ושלישית. לפי גורמים בכנסת, העלות הגבוהה נובעת כתוצאה מכך שמדובר בימי פגרה.

לקראת סוף השבוע הבא מתכננת הכנסת להביא לאישור בקריאה ראשונה את הצעת החוק עם השינויים המשמעותיים במבנה התאגיד, הנוגעים לביטול חטיבת החדשות והקמת תאגיד חדשות חדש. הדיונים שיתקיימו בוועדה המשותפת שתפקידה לעסוק בשינויי מבנה התאגיד עתידים להביא להוצאות כספיות משמעותיות. יו"ר הקואליציה ח"כ ביטן העריך כי הממשלה תבקש דחייה נוספת בתחילת שידורי התאגיד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully