וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביי ביי בית הוורד: ערוץ 10 צפוי לעבור להרצליה

3.5.2017 / 16:02

אחרי כ-15 שנה בבית הוורד, ערוץ 10 עובר להרצליה – כך נודע לוואלה ברנז'ה. בקבוצת RGE החליטו לאחרונה להעביר את משרדי הערוץ לבנייני החברה באזור התעשייה בעיר, שם נמצאים גם ערוצי הספורט והילדים המצויים אף הם בבעלותה. הסיבה: חיסכון בעלויות

ערוץ 10 – בית הורד. דרור עינב, עיבוד תמונה
ערוץ 10 – בית הורד/עיבוד תמונה, דרור עינב

אחרי כ-15 שנה בבית הוורד, ערוץ 10 עובר להרצליה – כך נודע לוואלה ברנז'ה. בקבוצת RGE, מבעלי הערוץ, החליטו לאחרונה להעביר את משרדי הערוץ לבנייני החברה באזור התעשייה הרצליה, שם נמצאים גם ערוץ הספורט וערוץ הילדים המצויים גם בבעלות RGE. המהלך צפוי להתרחש בשנת 2018, כאשר הסיבה המרכזית היא חיסכון בעלויות ואיחוד בהוצאות התפעול של החברה.

משרדי ערוץ 10 נמצאים בבית הוורד אשר בגבעתיים מראשית ימיו, בתחילת שנות ה-2000. על פי החוק, החל מ-2012 חברות החדשות מחויבות לשדר מירושלים, כך שמאז חדשות 10 משדרת את המהדורה המרכזית מעיר הבירה. בעוד מספר חודשים חברת החדשות אף צפויה לעבור לאולפנים הקבועים שלה בירושלים, כאשר כרגע היא משדרת מאולפן זמני.

לפני כשנה קבוצת RGE הוציאה לפועל תוכנית קיצוצים נרחבת בערוץ, שכללה פיטורים של כ-13 עובדים – וביניהם פוטרו אף מספר עיתונאים. בנוסף לכך, בוצעו מספר שינויים מהותיים ברצועת הלילה של הערוץ, כאשר "לילה כלכלי" בוטלה לאחר 8 שנים, ובמקומה הורחבה מהדורת "היום שהיה". גם הלייט נייט של אסף הראל בוטלה כעבור כשנה לאחר שעלתה לאוויר, זאת למרות שבערוץ הקדימו לפני מספר חודשים את שעת התוכנית.

לא התקבלה תגובה מ-RGE.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully