וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק "סלבריישן": תוכנית חדשה לצחי קומה - בהוט בידור ישראלי

4.5.2017 / 9:53

לאחר הצלחת "סלבריישן" של רשת, צחי קומה מקבל תוכנית חדשה, שתעלה לאוויר ביוני בהוט בידור ישראלי. מדובר בפורמט כושר טלוויזיוני חדש שנוצר על ידי רן עוזר וקומה, כאשר בכל פרק העיתונאי יראיין סלבריטאי תוך כדי אימון בחדר הכושר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צחי קומה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בעקבות הצלחת "סלבריישן", צחי קומה עולה עם תוכנית חדשה "פוש-אפ" - בהוט בידור ישראלי. מדובר בפורמט כושר טלוויזיוני ראשון מסוגו, שנוצר על ידי איש התוכן רן עוזר וקומה - שיראיין סלבריטאים בחדר כושר.

בכל פרק יתארח סלבריטאי אחר שיתראיין לקומה, כאשר השניים יערכו במקביל אימון ב"הולמס פלייס", שם צולמה כל העונה. בתוכנית, שתעלה לאוויר בתחילת יוני, ישוחח קומה עם הסלבריטאים על סוגיות הקשורות לדימוי גוף, הרגלי התזונה והספורט שלהם, האם ההתבגרות והזקנה מטרידים אותם, ועוד. בין היתר יתארחו מירי בוהדנה, רוסלנה רודינה, נועה קירל, אופירה אסייג, אנה ארונוב, טהוניה רובל, נטלי דדון, ליאור נרקיס, פאר טסי ופנינה רוזנבלום.

קומה משמש כראש דסק הבידור והחברה של "ידיעות אחרונות" במשך 11 שנה. בנוסף לכך, הוא מגיש את תוכנית האירוח "סלבריישן" של רשת, כאשר עד כה שודרו 3 עונות שזכו לנתוני רייטינג נאים למשבצת (פריים שני בימים חמישי ושישי). קומה מרצה לתקשורת ואסטרטגיה וגם מגיש את תוכנית הרדיו "עולים קומה" ברדיוס 100fm.

בחברת הוט אישרו את הפרטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully