וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרס "שובר מסך" יוענק ל"עובדה"; הפסטיבל ישודר LIVE בוואלה ברנז'ה

וואלה ברנז'ה

8.5.2017 / 12:21

"שובר מסך" מתעורר לחיים זו השנה ה-13, וישודר בלעדית בוואלה ברנז'ה. כמדי שנה, יוענק במסגרת פסטיבל הטלוויזיה הגדול בישראל פרס "כד החלב" על שם מוטי קירשנבאום ז"ל ליצירה טלוויזיונית מצטיינת

אילנה דיין. פביאן קולדרוף, ניר פקין, ניר פקין
אילנה דיין/ניר פקין, פביאן קולדרוף, ניר פקין

פסטיבל "שובר מסך" מתעורר לחיים זו השנה ה-13, וישודר בלעדית בוואלה ברנז'ה. כמדי שנה, יוענק במסגרת פסטיבל הטלוויזיה הגדול בישראל פרס "כד החלב" על שם מוטי קירשנבאום ז"ל ליצירה טלוויזיונית מצטיינת, כמחווה לתרומתה והשפעתה על החברה הישראלית. השנה תהיה זו התוכנית "עובדה" שתקבל את הפרס.

מנימוקי ההחלטה של המכללה האקדמית עמק יזרעאל המארחת את הפסטיבל: "'עובדה' היא תוכנית התחקירים הוותיקה בישראל, ששרדה במשך 23 שנים בערוץ מסחרי בפריים טיים: התחילה ב"טלעד" וממשיכה ב"קשת". מערכת 'עובדה' יודעת לעשות חיבור מדויק של תחקיר עיתונאי למציאות הישראלית המשתנה, מגדלת לאורך שנים עשרות עיתונאים ברמה הגבוהה ביותר, ועומדת איתן אל מול גל עכור של מה שמכונה 'עיתונות חופשית וביקורתית'". את הטקס, בהשתתפות צוות "עובדה" ואילנה דיין, ינחה מודי בר און.

עוד השנה: הפסטיבל יארח פאנלים על תוכניות טלוויזיה כמו נבסו, ג'ודה, בייבי בום, מטומטמת, תאג"ד וגולסטאר, לצד כיתות אומן עם אנשי תקשורת כמו נדב אייל, הילה קורח, ועמוס בידרמן, הקריקטוריסט של "הארץ". בפסטיבל ייערכו גם פאנלים בנושאים אקטואליים: דיון על התדמית המתוקשרת של זירת השמאל אל מול זירת הימין, הטיפול המטריד של התקשורת בעוני, מנהלי החדשות של ערוץ 2 ו-10 בהופעה פומבית ראשונה משותפת, התאגיד כמשל להתנהלות השלטונית של ביבי נתניהו ועוד.

בין מקבלי הפרס בעבר נמנו: מוני מושונוב, מוטי קירשנבאום ז"ל, טמירה ירדני, ספי ריבלין ז"ל, אורלי וילנאי וגיא מרוז, התוכנית "ארץ נהדרת", ארז טל, הערוץ הראשון וצוות "גב האומה".

* הפסטיבל יתקיים ב-23.5.17 בשעות 8:00-17:00.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully