וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלוחה בינ"ל ראשונה לארמוזה - במיאמי

8.5.2017 / 13:20

קשת לא לבד: חברת הפורמטים הישראלית ארמוזה מקימה משרד חדש בחו"ל שיתמקד באזור אמריקה הלטינית. מי שתעמוד בראש צוות המשרד היא קרינה דולגייג' שתשמש כמנהלת מכירות. אבי ארמוזה: "צעד משמעותי עבור החברה"

כנס פורמטים ישראלי. פרי מנדלבוים, מערכת וואלה! NEWS
אבי ארמוזה/מערכת וואלה! NEWS, פרי מנדלבוים

ארמוזה פורמטס פותחת שלוחה בינ"ל ראשונה - במיאמי. חברת הפורמטים הישראלית מקימה משרד חדש שיתמקד באזור אמריקה הלטינית. פתיחת השלוחה במיאמי מסמנת מהלך ראשון של החברה לפתיחת מטה מקומי, בעקבות התרחבות הפעילות העסקית של ארמוזה באזור.

לארמוזה יש למעלה מ-90 פורמטים ב-35 מדינות ברחבי העולם, ביניהם השעשועון "לעוף על המיליון", הדוקו-ריאליטי "מחוברים" וסדרת הדרמה "בני ערובה". ארמוזה אינה חברת הפורמטים הישראלית היחידה עם נציגות משמעותית בחו"ל: לזכיינית ערוץ 2 קשת יש את KI (קשת אינטרנשיונל), שמפיצה את התכנים של הזכיינית ואחראית על הפקת תכנים ייעודיים. לחברה יש נציגויות בבריטניה, לוס אנג'לס, אסיה ולאחרונה היא אף פתחה משרד בגרמניה.

מי שתעמוד בראש צוות המשרד היא קרינה דולגייג' (Karina Dolgiej) שתשמש כמנהלת מכירות באמריקה הלטינית. בתפקידה האחרון כיהנה דולגגייג' כמנהלת מכירות בינלאומיות
בComarex-, כולל פעילות בשוק ההיספני בארה"ב ובאזור אמריקה הלטינית. המשרד במיאמי יהיה כפוף למנהלת המכירות של ארמוזה, שרון לוי.

אבי ארמוזה, מנכ"ל ארמוזה, מסר: "אנחנו רואים בהקמת השלוחה שלנו באמריקה הלטינית, צעד משמעותי עבור החברה אשר מתמקדת בפיתוח שותפויות ומערכות יחסים אסטרטגיות עם שחקנים מקומיים באזור חשוב זה. אני מאחל בהצלחה לקרינה, שתוביל את המטה החדש עם המומחיות שצברה לגבי שווקים אלו בפרט. אני בטוח שמהלך זה יפתח בפנינו הזדמנויות רבות חדשות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully