וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדמעות של גאולה אבן הגיעו עד ל-BBC ולדיילי מייל

11.5.2017 / 15:45

הקטע שבו גאולה אבן פורצת בבכי כשהיא מדווחת על סיומה של "מבט" הכה גלים במספר אתרי חדשות בינ"ל. אתר ה-Mirror: "דמעות לכוכבת הטלוויזיה כשהיא מתבשרת על ביטול תוכניתה בזמן הקראת חדשות מתפרצות בשידור חי"

גאולה אבן מודיעה מהדורת מבט האחרונה/צילום: ערוץ 1

הקטע שבו גאולה אבן מקריאה את הודעתו הרשמית של הכנ"ר על סיומה של "מבט" ושל שידורי הערוץ הראשון, כולל תוכניתה "המוסף", הכה גלים במספר אתרי חדשות בינ"ל. אתרי ה-BBC, הדיילי מייל וה-Mirror שידרו את הקטע שבו מגישת הערוץ הראשון פורצת בבכי ומודה לאנשי המערכת.

"דמעות לכוכבת הטלוויזיה כשהיא מתבשרת על ביטול תוכניתה בזמן הקראת חדשות מתפרצות בשידור חי", נכתב בכותרת הכתבה שפורסמה היום (חמישי) באתר ה-Mirror. בכתבה נכתב שמה של אבן וצויין כי היא מיועדת להגיש את מהדורת החדשות המרכזית של "כאן". בכתבה גם מופיע פירוט על סאגת תאגיד השידור ורשות השידור.

בכותרת של ה-BBC נכתב: "מגישת החדשות הישראלית פורצת בבכי כשהיא מתבשרת על ביטול תוכניתה". בכותרת הדיילי מייל נטען: "מגישת החדשות מתמוטטת כשהיא מדווחת על ביטול תוכניתה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אתר ה-Mirror/מערכת וואלה!, צילום מסך

אבן אמרה בזמן השידור, לפני שעברה לכתבות מוקלטות שהוכנו מבעוד מועד: "עכשיו מגיעה הודעה של הכנר דייויד האן בכנסת שלמעשה הערב תשודר מהדורת מבט האחרונה (מתחילה להשתנק מבכי) זה בשל רצון לסייע לתאגיד לעמוד ביום פתיחת השידורים. יכול להיות שזו גם המהדורה האחרונה הזו (של "המוסף" - נ.פ). אני כן רוצה להודות לאנשים שעבדו פה במשך השנים. היו פה המון רגעים קשים והמון רגעים טובים ובסוף הרבה אנשים הולכים הביתה. אני מקווה שהשידור הציבורי ימשיך להיות חזק גם אם ימשיך להתקיים במקום אחר ובמתכונת אחרת. עכשיו נכניס את ההקלטות ונקווה שהתמונה תתבהר מהר ולא כפי שאירע עד היום בדיוני הכנסת".

אבן חתמה בתאגיד בנובמבר האחרון. בחודש פברואר פורסם בוואלה ברנז'ה כי היא מיועדת להגיש את המהדורה המרכזית ובמרץ יצאה הודעה רשמית של התאגיד שאבן אכן תגיש את המהדורה. גורמים רבים מעריכים כי מינויה לתפקיד היווה זרז בהחלטה של רה"מ נתניהו לבטל את חטיבת החדשות וחברים תאגיד חדשות חדש.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אתר ה-BBC/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אתר הדיילי מייל/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully