וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרכש החדש של 103: לאה גולדין

14.5.2017 / 11:48

לוואלה ברנז'ה נודע כי לאחר שאימו של הדר גולדין ז"ל שידרה הבוקר שידור מוצלח – הוחלט בתחנה להחתים אותה כמגישה בתוכנית באופן קבוע לצדם של דרור רפאל וספי עובדיה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ד"ר לאה גולדין, אימו של הדר גולדין ז"ל – שנשבה על ידי חמאס ב"צוק איתן" והוכר כחלל צה"ל אך גופתו לא הוחזרה למדינה - מצטרפת לצוות המגישים של רצועת הבוקר של 103FM, ותגיש בימי ראשון את תוכנית הבוקר לצדם של דרור רפאל וספי עובדיה.

לוואלה ברנז'ה נודע כי לאחר שגולדין שידרה הבוקר (ראשון) שידור מוצלח – בתחנה החליטו להחתים אותה כמגישה בתוכנית באופן קבוע. שיתוף הפעולה בין הצדדים החל ביום הזיכרון האחרון, לאחר שגולדין השתתפה במשדר זיכרון מיוחד שהגישו נסים משעל, רפאל ועובדיה.

אור צלקובניק, מנכ"ל 103FM, אישר את הפרטים ואמר כי "לאה גולדין היא קול חשוב ואצילי בחברה הישראלית. משדר מרגש ומיוחד שערכנו עמה ביום הזיכרון, הוליד את המשך שיתוף הפעולה עם הרדיו. אנו גאים על הצטרפותה למגוון הקולות שרדיו 103FM בוחר לשדר למאזיניו".

גולדין מסרה: "אני מודה לראשי רדיו 103FM, על מתן ההזדמנות להשתלב בתכנית הבוקר של התחנה. במסע שמשפחתי ואני עוברים מאז נפילת הדר בידי החמאס בעזה, הבנו עד כמה לתקשורת יש חשיבות מכרעת בקביעת סדר היום הישראלי, ובהחלט ניתן להשתמש בכוחה למטרות חשובות וראויות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully