וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשת אופה ריאליטי מתחרה ל"בייק אוף"

22.5.2017 / 9:23

לוואלה ברנז'ה נודע כי בזכיינית ערוץ 2 מתכוונים להשיק במהלך 2018 ריאליטי מזון מקורי שיתבסס על אפייה, בדומה לריאליטי של קשת ששודר לפני כשנה והשיג נתוני צפייה פושרים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

זכיינית ערוץ 2 רשת מפתחת בימים אלה ריאליטי חדש שיבוסס על תחרות אפייה, כך נודע לוואלה ברנז'ה. התוכנית תעלה לאוויר במהלך 2018, כחלק מההיערכות של רשת ל-7 ימים לאחר פיצול ערוץ 2 שיתרחש בנובמבר. הריאליטי החדש יחפש את הקונדיטורים הבאים של ישראל, בדומה ל"בייק אוף" של קשת שעונתה ה-1 שודרה לפני כשנה, ורשמה נתונים פושרים למרות השקה נאה. ככל הנראה, העונה השנייה של קשת תעלה לאוויר לפני הריאליטי החדש של רשת.

מה שיבדל את הפורמט של רשת הוא שבתוכנית יהיו כל סוגי המאפים – כולל לחמים ומאפים מלוחים – בניגוד ל"בייק אוף" שהתמקד רק בקינוחים ובמאכלים מתוקים. שלב האודישנים נפתח במהלך מאי ועל פי גורם בזכיינית, עד כה הגיעו להיבחן מאות מתמודדים. עדיין לא הוחלט מי ינחה את הריאליטי החדש.

זכייניות ערוץ 2 כבר עברו מספר גלגולים בתחום ריאליטי המזון, כאשר קשת השיקה לפני מספר שנים את "מאסטר שף" העולמי – שזוכה עד כה להצלחה בישראל – ואילו ברשת פיתחו בתגובה את "משחקי השף" בשיתוף תאגיד המדיה הבינלאומי ITV, כאשר הפורמט אף נמכר לרשת RTL הגרמנית. בנוסף לכך, שתי הזכייניות עבדו במקביל על ריאליטי משאית מזון, כאשר לבסוף קשת החליטה לגנוז את הפרוייקט, כפי שפורסם בוואלה ברנז'ה, ואילו ברשת עלה לאוויר "משחקי השף – אוטו אוכל" בחודש מרץ האחרון.

ברשת אישרו את הפרטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully