וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה גרם לביטול מערכון על שרה נתניהו בערוץ 10?

27.5.2017 / 23:29

לא ברור מה גרם לביטולו של המונולוג שבאופן מוזר נגנז ומה אירע בשעות שלאחר השידור, ואולם בערוץ הודיעו כי מדובר בבעיה טכנית - והמונולוג ישודר לאחר מבזק חצות, ויעלה מחר במלואו לרשתות החברתיות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"גב האומה"/מערכת וואלה!, צילום מסך

מדוע לא שודר הערב (שבת) ב"גב האומה", למרות שקודם לאורך כל התוכנית, מונולוג של ליאור שליין על שרה נתניהו? לא ברור מה גרם לביטולו של המונולוג שבאופן מוזר נגנז ומה אירע בשעות שלאחר השידור, ואולם מיד עם בקשת התגובה מצד וואלה ברנז'ה הודיעו בערוץ כי מדובר בבעיה טכנית שצצה לפני שידור המונולוג - ולטענתם הוא ישודר לאחר מבזק חצות, ויעלה מחר במלואו לרשתות החברתיות. בקדימון למונולוג הראו את הקטע שבו רעיית רה"מ משוחחת עם מלניה טראמפ בשדה התעופה, ואומרת לה שהתקשורת לא אוהבת אותם.

כזכור, בעבר ניסו ואף הצליחו מספר פעמים מלשכת רה"מ להתערב בנעשה בערוץ 10, הידועים בהם הם ניסיונותיו של ראש הממשלה בנימין נתניהו לשכנע את רון לאודר להיפטר מרביב דרוקר - ניסיון שנכשל. גם השנה, אחרי רכישת RGE את הערוץ, נעשה ניסיון כזה עם הצבתו של מקורב לרה"מ ורעייתו, רמי סדן, בתפקיד יו"ר דירקטוריון של חברת החדשות. לבסוף מינויו בוטל לאחר כמה חודשים בעקבות פרסום לפיו הוא שיפץ את קורות החיים שלו.

בינואר האחרון פורסם כי התחוללה דרמה מאחורי פרסום התחקיר של "המקור" על התנהלות בית ראש הממשלה, כאשר הופעלו לחצים מצידו על בעלי המניות של ערוץ 10 למנוע את פרסום התחקיר. אלא שמנכ"ל חדשות 10, גולן יוכפז, יחד עם דרוקר וברוך קרא, התעקשו לפרסם את התחקיר ואף איימו להתפטר - ובעקבות כך הוחלט לבסוף לפרסם אותו.

מערוץ 10 נמסר: "המונולוג לא שודר בשל תקלה טכנית וישודר מיד אחרי מבזק חצות בערוץ 10".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully