וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך לגל"צ? שמעון אלקבץ פורש מהתאגיד

28.5.2017 / 12:43

שמעון אלקבץ, סמנכ"ל חטיבת הרדיו ב"כאן בהרצה" הודיע על סיום כהונתו בעוד 3 חודשים. כפי שפורסם בשבוע שעבר לראשונה בוואלה ברנז'ה, בוועדת האיתור למפקד גל"צ מעוניינים באלקבץ לתפקיד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

שמעון אלקבץ, סמנכ"ל חטיבת הרדיו ב"כאן בהרצה" הודיע למנכ"ל התאגיד אלדד קובלנץ, על פרישתו מהתפקיד בעוד 3 חודשים בשל רצונו לצאת לדרך חדשה. אלקבץ כיהן בתפקידו מינואר 2016 במקביל לעבודתו כמנהל "קול ישראל" ועורך ראשי של רשות השידור בפירוק.

ההחלטה על פרישה מחזקת את האפשרות שאלקבץ ימונה לתפקיד מפקד גל"צ. כפי שפורסם בשבוע שעבר לראשונה בוואלה ברנז'ה, בוועדת האיתור לתפקיד מאוד מעוניינים באלקבץ, אשר לפני שימש בעבר כעורך בתחנה, ייסד את רדיו דרום וכיהן כמנכ"ל קבוצת רדיו דרום ורדיו תל אביב. בנוסף, כיהן כמנהל שיווק ופרויקטים בחדשות 10, היה ממקימי וסגן עורך ראשי של רשת המקומונים "ידיעות תקשורת" מקבוצת ידיעות ומילא שורה של תפקידים בכירים ב"מעריב".

שמעון אלקבץ: "עמדתי על משמר חופש הביטוי והיצירה ברדיו ובטלוויזיה של רשות השידור הקודמת, והתמודדתי בה בעת עם הקמת מערך הרדיו בכאן, תאגיד השידור הישראלי, בתקופה עתירת שינויים ואי ודאות. יחד עם מאות עובדים מוכשרים ומסורים, קרמו עור וגידים, כאן תרבות, כאן מורשת, כאן רק"ע, כאן ג', כאן ב' כאן 88, כאן קול המוסיקה, רדיו דיגטלי ופודקאסטים. ב-15.5.2017 התאגיד שלנו סוף סוף יצא לדרך ומשימת ההקמה הושלמה בהצלחה! זה הזמן הנכון מבחינתי להעביר בהדרגה את מושכות הניהול ולצאת לדרך חדשה".

אלדד קובלנץ, מנכ"ל כאן בהרצה: "אני מודה לשמעון על תרומתו הרבה בתקופת ההערכות התאגיד בכלל ורשתות הרדיו בפרט טרום העלייה לאוויר. עבודתו המסורה, תחת הנסיבות הלא שיגרתיות, הובילה לכך שתחנות הרדיו שלנו ממשיכות לייצר רדיו ציבורי מגוון ואיכותי למאזיניה הרבים. אנו מאחלים לשמעון הצלחה רבה בהמשך הדרך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully