וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרמה ב"ישראל היום": גם סגן העורך אהרון לפידות פורש

29.5.2017 / 13:15

פרסום ראשון: סגן עורך "ישראל היום" והאחראי על האתר, אהרון לפידות, פורש מתפקידו – כך נודע לוואלה ברנז'ה. אתמול פורסם כי ביסמוט שם לו למטרה לקדם את הפלטפורמה הדיגיטלית של העיתון

אהרון לפידות. נמרוד סונדרס
אהרון לפידות/נמרוד סונדרס

סגן עורך "ישראל היום", אהרון לפידות, פורש מתפקיד – כך נודע לוואלה ברנז'ה. לפידות הודיע היום (שני) במערכת כי הוא פורש מהעיתון של שלדון אדלסון. ברקע לכך יש לציין שינויים רבים במערכת "ישראל היום" מאז כניסתו של העורך הראשי החדש בועז ביסמוט, לפני מספר שבועות, לאחר שהחליף את עמוס רגב בתפקיד.

לפידות, מוותיקי העיתון, היה ממקימי ועורך המוסף הפוליטי של "ישראל היום", לאחר מכן שימש כסגן עורך העיתון והיה גם אחראי על תחום הדיגיטל. על פי גורם בכיר בעיתון, מאז כניסתו של ביסמוט לתפקיד, בין השניים התגלעו חילוקי דעות משמעותיים. על פי הערכות, לא ימונה ללפידות מחליף בשלב הזה. לפידות נחשב לאחד מהעובדים היותר מקורבים לרגב, מה שמבטא את עומק הרה-ארגון שנעשה בימים אלה במערכת העיתון.

אתמול פורסם בוואלה ברנז'ה כי ביסמוט שם לו למטרה לקדם את הפלטפורמה הדיגיטלית של "ישראל היום", באופן שהאתר יהווה פייט רציני לאתר ynet מקבוצת ידיעות של נוני מוזס. במסגרת ההליך, העורך של אתר "ישראל היום", שגיב שטיינברג, סיים השבוע את תפקידו, ובמערכת מחפשים עורך חדש ש"יקדם את האתר לשלב הבא ויהפוך אותו ליותר אינטרנטי", לפי גורם במערכת. עוד נודע שב"ישראל היום" מעוניינים לגייס צוות עורכי משנה וכתבים נוספים כדי לחזק את הפלטפורמה הדיגיטלית בתחומי סיקור שונים, וכבר פנו למספר כתבים ממערכות מתחרות.

בסופ"ש האחרון מונה עדי רובינשטיין למבקר הטלוויזיה של "ישראל היום", לאחר עשור בו מילאה את התפקיד שיר זיו. רובינשטיין יהפוך למבקר הטלוויזיה כאשר מי שיהיה עימו בצוות הכותבים הוא גדי סולמון המשמש כעורך בדסק החדשות של העיתון.

בנוסף לכך, ברוך רון מונה לעורך העל של מוספי הנישה (צרכנות, בריאות, טיולים) והוא מפקח על התוכן מעל עורכי המוספים יריב פלג וזהבית ליויאן-גפן. עוד במסגרת הרה-ארגון במערכת, לפני כשבועיים סיימה את תפקידה גרפיקאית המוסף הפוליטי של העיתון, שרון מחט, הנחשבת גם היא למקורבת לרגב. טרם מונה גרפיקאי קבוע במקומה למוסף, וכרגע ממלאים את התפקיד גרפיקאים מתחלפים מהעיתון היומי. יעל לרנר, מקורבת נוספת לרגב שנחשבה ל"אשה החזקה ביותר במערכת" עד לאחרונה - ועבדה כעוזרת האישית של רגב וככתבת טיולים – סיימה גם היא את עבודתה ב"ישראל היום" לאחרונה.

את תגובת לפידות לא ניתן היה להשיג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully