וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המירוץ אחר היתרון: פרטנר תשדר תכני נטפליקס

29.5.2017 / 15:51

לקראת השקת הטלוויזיה של פרטנר, החברה מתחמשת בנטפליקס - ללקוחות תהיה גישה ישירה לתכנים באמצעות שירות הטלוויזיה החדש של פרטנר

מתוך "בית הקלפים". מתוך הסדרה, צילום מסך
בית הקלפים של נטפליקס/צילום מסך, מתוך הסדרה

לקראת השקת שירות הטלוויזיה שלה, פרטנר ונטפליקס (Netflix) הודיעו היום (שני) על שותפות בין החברות. ללקוחות החברה תהיה גישה ישירה לשירות Netflix באמצעות שירות הטלוויזיה החדש של פרטנר, שיושק בשבועות הקרובים. פרטנר תציע את שירות נטפליקס באופן מובנה בממיר. עוד נמסר בהודעה כי החברות יכריזו על פרטים נוספים בנוגע לשותפות ביניהן בקיץ הקרוב.

לקוחות הטלוויזיה של פרטנר המנויים לנטפליקס ייהנו מגישה ישירה לתוכן מקורי ורכש בינלאומי של נטפליקס, באיכות שידור HD, Ultra HD ו-4K, ללא פרסומות. בין הסרטים החדשים יוקרנו: הסרט Okja בכיכובם של ג'ייק ג'ילנהול, טילדה סווינטון ופול דנו, והסרט Bright בכיכובם של וויל סמית' וג'ואל אדגרטון. סדרות המקור של נטפליקס כוללות את "בית הקלפים", Stranger Things, נרקוס ו-The Crown.

מריה פרראס, סגנית נשיא לפיתוח עסקי, באירופה, המזה"ת ואפריקה בנטפליקס, מסרה: "הצרכנים הישראלים הראו הרבה התלהבות מהתכנים של Netfilx, מאז נכנסנו לישראל לפני קצת יותר משנה. עם יותר מ-1,000 שעות של תוכן מקורי של Netfix ב-2017, אנחנו שמחים לעבוד ביחד עם פרטנר, ולהציע דרך חדשה ומצוינת ללקוחות Netflix ליהנות מהשירות, בגישה ישירה ונוחה".

איציק בנבנישתי, מנכ"ל פרטנר, אמר: "אנחנו גאים להיות החברה הראשונה בישראל שנכנסת לשותפות עם Netflix, המובילה היום את תחום התוכן בעולם. בקרוב מאוד, לקוחותינו יוכלו ליהנות משיתוף פעולה אסטרטגי זה". לירן דן, סמנכ"ל אסטרטגיה ופיתוח עסקי בפרטנר, הוסיף: "זו זכות גדולה לאפשר ללקוחות הטלוויזיה של פרטנר ליהנות מהחוויה האולטימטיבית של Netflix".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully