וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחאה של 88FM הגיעה למשרדי התאגיד: "העם החליט עריכה חופשית"

1.6.2017 / 18:07

כ-150 איש הפגינו מול משרדי התאגיד בת"א נגד השינוי בקו המוזיקלי של תחנת הרדיו 88FM, שהפכה לטענתם ליותר מדי "גלצניקית", וקראו למנכ"ל "כאן" אלדד קובלנץ להתפטר מתפקידו

צילום: יח"צ

כ-150 איש מפגינים בשעה זו מול משרדי תאגיד השידור בתל אביב ומוחים נגד השינוי בקו המוזיקלי של 88FM, מאז שרשות השידור נסגרה והתחנה עברה לידי התאגיד. המפגינים מניפים שלטים עליהם כתוב: "העם החליט עריכה חופשית", "עד כאן" ו"גנבים גנבו לי". המפגינים מבהירים כי אינם רוצים "עוד גלגלצ", וקוראים למנכ"ל התאגיד, אלדד קובלנץ, להתפטר מתפקידו.

המחאה החלה לפני כשבועיים, כאשר מאזיני 88FM הבהירו כי הם לא מסכימים לוותר על אובדן צביונה של תחנת הרדיו הוותיקה של קול ישראל. בנוסף לכך, נפתחה קבוצת פייס "משמר 88" שבכוונתה להיאבק על שימור אופי התחנה. חברי הקבוצה גם בודקים את האופציה של תביעה ייצוגית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בפוסט שהעלה לפני כשבועיים אבישי מתיה תחת הכותרת "כאן דיכאון: אז מה קורה באמת ב-88 אפ.אמ?" הוא טען כי "אל תאמינו לפוסטים המיופייפים מטעם שליטיה החדשים של התחנה. האמת עגומה: העורכים והשדרים הוותיקים של 88 נמצאים בדיכאון, על סף ייאוש. חלקם איבדו את התוכניות שלהם כליל, מאחרים נשללה הזכות לערוך את התוכניות שהם מגישים, בעוד אלה שעדיין עורכים וגם מגישים, נמצאים תחת פיקוח הדוק של אביעד רוזנבוים, שדואג להזכיר להם מי הבוס, תוך שהוא מרבה להשתמש במכבסת המלים של גלגל"צ: "מוכרות" (כלומר, להיטים לעוסים עד לזרא) ו"רצף" (כלומר, שלא יהיו יותר מדי שירים שהוא לא מכיר בזה אחר זה)".

  • עוד באותו נושא:
  • 88fm

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully