וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאדיחה ב"ישראל היום": עמוד שלם פורסם במלואו כבר לפני שבועיים

4.6.2017 / 11:45

וואלה ברנז'ה רגילה לעבור מדי בוקר על כותרות העיתונים, אולם נפילה כזאת היא לא ממש זוכרת: עמוד ישן, שהכיל כתבות שפורסמו במקור בתאריך 21 במאי, פורסם היום שוב במלואו. מדובר בטעות הגדולה הראשונה תחת אחריותו של ביסמוט

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
העמוד המשוחזר/מערכת וואלה!, צילום מסך

טעות מביכה ב"ישראל היום": היום (ראשון) פורסם עמוד ישן בגיליון, שהכיל כתבות שפורסמו במקור בתאריך 21 במאי. מדובר בעמ' 19 שבו מופיעות כתבות על תאונת דרכים, טביעה למוות בבריכה וחשד לרצח בגליל התחתון – כולם אירועים שהתרחשו לפני מספר שבועות ופורסמו בעמ' 19 בגיליון של ה-21 במאי. במהדורה הדיגיטלית אגב, מפורסם העמוד שהיה אמור לצאת לאור היום - במלואו.

לא ברור מה גרם לתקלה, אך מדובר בטעות הגדולה הראשונה שמתרחשת תחת אחריותו של העורך החדש, בועז ביסמוט, הנמצא כרגע בחופשה. על פי גורם בעיתון, ביסמוט צפוי "לערוף ראשים" ברגע שיתברר מי אחראי על התקלה החמורה.

בשבוע שעבר פורסם בוואלה ברנז'ה שכחלק מהתייעלות בעיתון, ב"ישראל היום" מתכוונים להקדים את הורדת הדפוס לשעה 23:00, כאשר כיום שעת ההורדה לדפוס היא 01:30 בלילה. עוד פורסם שמסתמן מיזוג עם אתר NRG שנמצא גם הוא בבעלות שלדון אדלסון. ברקע יש לציין כי בתחילת השנה פורסם ש"ישראל היום" הפסיד עד 2014 כ-730 מיליון שקל, והנתונים משקפים הפסד של כשקל אחד לכל גיליון שהודפס בין השנים 2007-2014.

בנוסף לכך, ב"ישראל היום" מחפשים עורך חדש לאתר, כחלק מהחלטה של בכירי העיתון לתת פייט לאתר ynet. בעקבות כך, עורך אתר "ישראל היום", שגיב שטיינברג, סיים את תפקידו. בעיתון מעוניינים לגייס צוות עורכי משנה וכתבים נוספים כדי לחזק את הפלטפורמה הדיגיטלית בתחומי סיקור שונים, וכבר פנו למספר כתבים ממערכות מתחרות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
העמוד שמופיע באתר/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully