וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל תגובה - ישראל גודוביץ' תובע את רני רהב

4.6.2017 / 16:46

האדריכל ישראל גודוביץ' הגיש תביעת לשון הרע נגד רני רהב ודורש ממנו פיצוי בסך של כ-140 אלף שקל בעקבות תגובה שנתן רהב לפני כשבועיים, בכתבה שעסקה בתביעה שהגיש נגד גודוביץ' וגבי גזית, שבה כינה אותם "שקרנים"

רני רהב. שלומי צ'יקונה, מערכת וואלה! NEWS
רני רהב/מערכת וואלה! NEWS, שלומי צ'יקונה

האדריכל ישראל גודוביץ' הגיש תביעת לשון הרע נגד רני רהב ודורש פיצוי בסך של כ-140 אלף שקל. זאת בעקבות תגובה בכתבה מלפני שבועיים, שעסקה בתביעה שהגיש רהב נגד גודוביץ' ואיש התקשורת גבי גזית. בתגובתו כינה אותם רהב בין היתר "שקרנים".

כזכור, ב-2015 הגיש רהב תביעת פיצויים בסך מיליון שקל כנגד גזית וגודוביץ', בעקבות כינויים מעליבים שלטענתו הופנו כלפיו בתוכנית הרדיו של גזית ב-103fm. גזית אמר בתוכנית בין היתר, "יחצ"ן גרוע, מוכר, טיפש, וגרוע והוא נותן לו עצות גרועות", וגודוביץ הגיב והוסיף: "וגם שמן, הוא גם שמן, שמן ורוטט, שומניו רוטטים". הדברים נאמרו במהלך דיון על פרויקט של גינדי השקעות בחדרה, שבו קרסה מרפסת.

לפני כשבועיים פסק בית המשפט כי התביעה נדחתה וכי על רהב לשלם הוצאות משפט של כ-100 אלף. איש יחסי הציבור הודיע בתגובה: "'הרצחת וגם ירשת' - עם כל הכבוד לבית המשפט, ופסיקת בית המשפט הינה נר לרגליי, עיון בפסק הדין מלמד כי בית המשפט שגה בניתוח המשפטי וביישום העובדות שהוצגו בפניו והתקבלו על ידו. בכוונתי לערער בהקדם לבית המשפט המחוזי. אני חסיד גדול של חופש העיתונות, אך צריך להבדיל בין חופש הביטוי לחירות הביזוי. ואני לא מתכוון לוותר לאיש במדינת ישראל בנושא זה בכלל ולאדונים גזית וגודוביץ' בפרט - שלצערי שיקרו לבית המשפט. אמשיך להילחם בתופעת השיימינג במדינה ללא מורא ופחד גם באם במערכה הראשונה הפסדתי".

גודוביץ' טוען כי למרות שבית המשפט קיבל את גרסתו, רבה כינה אותו "שקרן" בתגובה שהעניק, שפורסמה בכל כלי התקשורת, וכי למרות ששלח לו מכתב לפני תביעה בדרישה שיפרסם הודעת התנצלות – רהב לא עשה זאת.

טרם התקבלה תגובה מרהב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully