וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טקס קקטוס הזהב: אמנה חדשה לשיוויון מגדרי בפרסום

וואלה ברנז'ה

6.6.2017 / 14:26

בטקס השנתי שייערך ביום חמישי הקרוב יכריז נשיא המדינה רובי ריבלין על אמנה חדשה שמטרתה לקדם ייצוג ממגזרים, דתות ועדות שונים בעולם הפרסום. וואלה ברנז'ה בכלל מזפזפת בפרסומות

טקס הממלכתי לציון יובל לשחרור ירושלים ואיחודה, גבעת החמושות 24 במאי 2017. מארק ניימן, לשכת העיתונות הממשלתית
נשיא המדינה רובי ריבלין/לשכת העיתונות הממשלתית, מארק ניימן

אמנה חדשה לשיוויון מגדרי בפרסום תוכרז ביום חמישי הקרוב בטקס קקטוס הזהב. על האמנה יכריז בטקס נשיא המדינה רובי ריבלין, ומטרתה לקדם ייצוג ממגזרים, דתות ועדות שונים בעולם הפרסום. בטקס תושק לראשונה הקטגוריה החדשה בתחרות קקטוס הזהב על ידי ריבלין. בנוסף לכך, השנה יוכרז שהחל מ-2018 יתקבל פרס על הפרסום המצטיין בייצוג המגוון הישראלי, בהתאם לרוח האמנה.

במהלך השנה האחרונה התקיימו סדרת פגישות משותפות של אנשי פרסום ותקשורת עם צוות בית הנשיא, וביחד הם ניסחו את האמנה, שבה נכתב כי "חשוב לעודד שיח ציבורי סובלני ומכבד, המנכיח ומטפח את המגוון הישראלי מתוך תפיסתו כנכס. זאת לצד הזדמנות אמיתית להפריה תרבותית, ועיצוב נורמות הוגנות יותר בחברה הישראלית ברוח חזונו של נשיא המדינה".

בנוסף לכך, גם פייסבוק תחבור השנה לתחרות על מנת לחזק את המסר של חשיבות התאמת הקריאייטיב למדיום הפרסומי, בעידן רווי פלטפורמות וקריאייטיביות. הנושא המרכזי בו מתמקדת התחרות השנה הוא התאמת המסר הפרסומי לפלטפורמה שבה הוא מופיע, תוך שימוש יצירתי ביכולות המדיום וחיבור לאופן צריכת התוכן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully