וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בלי להתבייש הפכו אותי באתר חרדי לערימת פיקסלים"

וואלה ברנז'ה

6.6.2017 / 15:11

אתר "בחדרי חרדים" פרסם כתבה שבה טישטש את תמונת הכתבת הפוליטית של "מקור ראשון" שירית אביטן כהן, כשלצידה הופיעו בתמונה כתבים פוליטיים אחרים שלא טושטשו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אתר בחדרי חרדים פרסם לאחרונה כתבה שבה טישטש את תמונתה של הכתבת הפוליטית של "מקור ראשון" שירית אביטן כהן. מדובר בטור השבועי של לייבל'ה שפורסם במוצ"ש. לצידה של אביטן כהן מופיעים בתמונה כתבים פוליטיים אחרים שכמובן לא טושטשו.

לייבל'ה התמקד בטורו השבועי בביקור שערך בירושלים. הטור פורסם עם הכותרת "והשבוע לייבל'ה מייעץ לגבירים וסוגר חשבון", ובכותרת המשנה נכתב: "והשבוע בלייבל'ה: הסוד הגדול של העורך. סגירת חשבון במזנון עם כתב עיתון 'הארץ'. ומה העצה שנתן לייבל'ה לגביר החשוב שהגיע לכנסת ישראל?".

בתגובה לטשטוש, אביטן כהן פרסמה פוסט זועם בעמוד הפייסבוק שלה וכתבה: "בלי להתבייש הפכו אותי באתר חרדי לערימת פיקסלים. 'לייבל'ה רחרח מאין הגיע הכתב החרוץ למזנון, ומסתבר שזמן קצר לפני כן לוינסון השתתף בפאנל ייחודי שהתקיים בפני סטודנטים לתואר שני בתקשורת מהאוניברסיטה העברית בירושלים וכלל את ה'פוליטי' של בחדרי, יעקב גרודקה, שירית אביטן כהן מעיתון 'מקור ראשון' ו-NRG ואחרון חביב, מיכאל שמש מגל"צ'".

יש לציין כי האתר החרדי נוהג לטשטש תמונות של נשים באופן קבוע - ולא רק: האתר פרסם בדצמבר האחרון כתבה על פסל הזהב של ראש הממשלה נתניהו, שהוצב בכיכר רבין, כאשר פרצופו של נתניהו הופיע כשהוא מטושטש באתר. זאת מכיוון שלפי ההלכה אסור לעשות פסל בדמות אדם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully