וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיבוב של 180 מעלות: דן מרגלית חוזר ל"הארץ" - לכתוב בעמוד הדעות

8.6.2017 / 10:11

חוזר הביתה: לאחר שפוטר ביום שלישי האחרון מ"ישראל היום" - דן מרגלית חוזר ל"הארץ". בהודעה של העיתון נמסר כי מהשבוע הבא הפרשן יחזור לכתיבה שבועית בעמוד הדעות. מרגלית התפרסם ב-1977, כשחשף כשליח "הארץ" את פרשת חשבון הדולרים של לאה רבין

עריכה אמיר קוטיגרו, בימוי דובי קליין

(בווידאו: רביב דרוקר מראיין את דן מרגלית במסגרת פרויקט עורך אורח של וואלה ברנז'ה)

חוזר הביתה: לאחר שפוטר ביום שלישי האחרון מ"ישראל היום" - דן מרגלית חוזר ל"הארץ". בהודעה של העיתון נמסר כי מהשבוע הבא הפרשן הבכיר יחזור לכתיבה שבועית בעמוד הדעות של "הארץ".

מוקדם יותר השבוע, העורך החדש של "ישראל היום" בועז ביסמוט הודיע למרגלית כי הוא מפוטר – כאשר מרגלית טען כי לא מדובר בקיצוצים אלא בפיטורים ממניעים פוליטיים. מיד לאחר מכן צייץ מרגלית: "פרנסתי נפלה על הגנת חופש הדיבור. בועז ביסמוט שטס עתה עם ביבי פיטר אותי מ"ישראל היום." זה לא כלכלי כי לא הציע להפחית משכרי. אני גא וגם עצוב". ההערכות הן כי מי שמנע עד כה את פיטוריו של מרגלית היה עמוס רגב, ואילו כאשר זה הוחלף לאחרונה על ידי ביסמוט, עזיבתו של מרגלית הייתה עניין של זמן.

מרגלית התפרסם ב-1977, כשחשף במסגרת עבודתו כשליח "הארץ" בוושינגטון את פרשת חשבון הדולרים של לאה רבין. בתחילת שנות התשעים עבד מספר חודשים ב"מעריב" אך עזב בטריקת דלת, כשהוא מאשים את משפחת נמרודי בהתערבות בתוכן הכתבות שלו ממניעים מסחריים, וחזר לעבוד ב"הארץ" עד שעזב ב-2007 ל"ישראל היום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully