וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הסיפור הזה הוא אחת ממסכת הראיות שהעלו דרוקר ודיין"

11.6.2017 / 15:05

לאחר שהפסיד בביהמ"ש והודיע כי בכוונתו לערער, יגאל סרנה טוען: "היום מכנים 'עיתונות אחראית' כזו שמשקרת על מקרה הרצח באום אל חיראן; בנושא המתנות והצוללות כולנו בתקשורת בטוחים כי היו עבירות איומות אך לעת עתה אין הוכחה ניצחת לפרשות"

דיון בתיקם של בני הזוג נתניהו נגד העיתונאי יגאל סרנה בבית משפט השלום תל אביב, 14 במרץ 2017. ראובן קסטרו
יגאל סרנה/ראובן קסטרו

לאחר שהפסיד היום (ראשון) בבית המשפט, ואף הודיע כי הוא מתכוון לערער על ההחלטה, עיתונאי "ידיעות אחרונות" יגאל סרנה התייחס בראיון לגבי גזית ב-103fm לפסק הדין ואמר: "השופט כתב שראש הממשלה חזק וסמכותי בעוד שאני מצייר אותו כאדם חלש, רפוי הנתון לשליטת אשתו. בכך הואשמתי בכתיבה מתוך כוונה רעה כנגד ראש הממשלה. אני לא רואה בכך שום בעיה. אני שלם לגמרי עם דבריי שנבעו מכוונה רעה פוליטית, כפי שרבים כמוני מנסים להעיף את ראש הממשלה מהשלטון מתוך מחשבה שהוא מזיק למדינת ישראל. אין בי שום זדון נוסף".

לטענתו, "הסיפור הזה הוא אחת ממסכת הראיות שהעלו רביב דרוקר ואילנה דיין על אנשים ששולטים בראש הממשלה והסיפור הזה נבחר בפינצטה כנגדי. הפוסט שלי נשען על ראיות נוספות המוכיחות שראש הממשלה נשלט על ידי אנשים אחרים. אני שלם לגמרי מכך שהסיפור הגיע לבית המשפט וימשיך להתגלגל. אני שמח להיות בצד הנכון של המתרס. היום מכנים 'עיתונות אחראית' כזו שמשקרת על מקרה הרצח באום אל חיראן. אני לא יכול להמשיך להפקיד את האמת בידי שקרנים".

מוקדם יותר הבוקר פסק בית המשפט כי על סרנה לשלם לבני הזוג נתניהו 115 אלף שקל, בעקבות תביעת לשון הרע שהוגשה נגדו על פוסט שפרסם בפייסבוק ובו טען כי שרה נתניהו הורתה לבעלה לרדת ממכוניתם המשותפת בעת שנסעו בכביש 1.

סרנה התייחס לנושא הפוסט ואמר כי "בנושא המתנות, הגז, הצוללות כולנו בתקשורת בטוחים כי היו עבירות איומות אך לעת עתה אין לעיתונות והמשטרה הוכחה ניצחת לפרשות. העליתי מקרה שהיה אמת לאמיתה בפייסבוק שנבחר מתוך מאות פוסטים שכתבתי בעבר בענייני ראש הממשלה הזה, שאני מאמין כי הוא הרסני למדינת ישראל ולילדיי. נבחר פוסט אחד על סיטואציה חשאית שהגיעה לאוזני על מקרה שהוא בשליטת יחידת 730, יחידה בה כולם עובדי ראש הממשלה והם אמונים לשמור על שתיקה למען ראש הממשלה".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

לסיכום, סרנה סבור כי "במדינות אחרות תביעת השתקה כזו לא הייתה מתאפשרת לדיון עקב ניצול הכוח של השליט במדינתו. אכן לא הבאתי אף הוכחה ניצחת במשפט ולא הבאתי אף איש שב"כ שיסכים לומר שהמקרה אכן התרחש ובכך לא חשפתי את המקור שלי. ישנה בעייתיות בכך שהמקרה נעשה במחשכים ורחוק מעין של האדם. זהו נושא שיש סביבו מעטה חשאי מאד גדול ואין לי האפשרות להציג הוכחות במשפט".

בנוגע לפרסום פוסט בפייסבוק לעומת פרסום כתבה בעיתון אמר: "אני עושה הבחנה בין הפייסבוק לעיתונות. כתבתי את דבריי כאזרח מודאג והסיפור לא פורסם לראשונה ב'ידיעות אחרונות'. פרסמתי פוסט כאזרח מודאג שהוא גם עיתונאי במקצועו. אני לא חושב שפוסט בפייסבוק הוא עיתונות לגיטימית כיום. הפייסבוק שימש אותי כעיתונאי שנרדף על ידי ראש הממשלה שנהג לבחון אותי ולחפש להפיל אותי. אני טוען כי מדובר בתביעת השתקה שבארצות מערביות אחרות היא לא הייתה עוברת. הפוסט שפרסמתי אכן מדבר על אותה השתקה ואני עומד מאחוריה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully