וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיל פורמטס מכרה שעשועון לחברת ההפקות של האווי מנדל

וואלה ברנז'ה

14.6.2017 / 10:36

לוואלה ברנז'ה נודע כי החברה של אסף גיל מכרה את הפורמט "בזמן שהתחתנתם" ל-Alevy productions שבבעלות האווי מנדל, ששימש כשופט ב-America's Got Talent. השעשועון מתרחש בחתונה, כשהאורחים מתחרים כדי לזכות בפרסים עבור הזוג – שאינו מודע לכך

ראיון עם אסף גיל באולפן וואלה. מערכת וואלה!
אסף גיל/מערכת וואלה!

חברת גיל פורמטס מכרה את "While you were getting married" ("בזמן שהתחתנתם") לחברת Alevy productions אשר בבעלות הקומיקאי והמנחה האווי מנדל. כך נודע לוואלה ברנז'ה. מדובר בשיתוף פעולה ראשון בין גיל פורמטס ל-Alevy Productions. מנדל הנחה בעבר סדרות אמריקאיות רבות ושימש כשופט בריאליטי America's Got Talent.

"While you were getting married" הוא שעשועון המתרחש במהלך חתונה, כאשר האורחים מתחרים כדי לזכות בפרסים עבור הזוג – שאינו מודע לעניין. המנחה מפתיע את אורחי החתונה ומאתגר אותם להתחרות, כיחידים או בקבוצות, בשורה של משימות מוגזמות בהן יוכלו לזכות עבור הזוג במתנות חתונה.

אסף גיל, מנכ"ל גיל פורמטס, מסר: "מדובר על קונספט מבריק, שחיכה לשותף המתאים. אני מאמין כי האווי מנדל וצוות Alevy הם השותף המושלם. אנו בטוחים שלפורמט עתיד ארוך ומזהיר בארצות הברית ומחוצה לה".

בתוך כך, השבוע פורסם בוואלה ברנז'ה כי גיל זמק מונה לאחרונה לתפקיד המפיק הראשי בחברת גיל הפקות. זמק ייכנס לתפקיד במקומו של אריק טל ששימש כמפיק הראשי של החברה בשנתיים האחרונות. בעבר עבד זמק בגיל הפקות כמפיק של מספר תוכניות, בין היתר "רוקדים עם כוכבים" ו"קצרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully