וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכים בברזל כשהוא חם: HOT8 רכש את הסדרה "ראיונות פוטין" של אוליבר סטון

18.6.2017 / 15:05

הסדרה מלווה את נשיא רוסיה במשך שנתיים, וסטון דן עימו על ילדותו, עלייתו לשלטון ומערכת יחסיו עם נשיאי ארה"ב. הערוץ השלים בימים אלה את רכישת זכויות השידור הבלעדיות של הסדרה והיא תשודר בחודש הבא ב-HOT8

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ערוץ HOT8, בבעלות חיים סלוצקי, רכש לשידור את "THE PUTIN ITERVIEWS" סדרת הדוקו של הבמאי זוכה האוסקר, אוליבר סטון, שליווה את נשיא רוסיה במשך שנתיים. HOT8 השלימה בימים אלה את רכישת זכויות השידור הבלעדיות של המיני-הסדרה, באורך 4 פרקים, בישראל מחברת ההפצה IM GLOBAL TV – והיא תשודר בכבלים החל מה-10 ביולי.

סטון, בשיתוף מפיק הדוקו פרננדו סוליצ'ין, ראיין את פוטין למעלה מ-12 פעמים במשך שנתיים כשהפעם האחרונה הייתה בפברואר האחרון בעקבות הבחירות לנשיאות ארה"ב. בסדרה הם דנים בילדותו של פוטין תחת הקומוניזם, דרך עלייתו לשלטון, מערכת יחסיו עם ארבעת נשיאי ארה"ב ויחסי ארה"ב-רוסיה כיום. יש לציין כי מאז שהפך לראשונה לנשיא רוסיה, פוטין לא העניק כזאת גישה למראיין מערבי. סטון אמר עם עליית הסדרה לאוויר בארה"ב כי "אם ולדימיר פוטין הוא אכן האויב הגדול של ארה"ב, אז לפחות אנחנו צריכים לנסות להבין אותו".

רינת קליין, מנכ"לית HOT8, מסרה: "אני שמחים להביא לקהל הישראלי סדרת דוקו איכותית המכה גלים ברחבי העולם ולהביא אותה לשידור בזמן כ"כ קצר מרגע שידור הבכורה בארה"ב. הסדרה מצטרפת לסדרות רכש מצוינות נוספות שרכשנו בשנה האחרונה בראשן סדרת הדוקו המרתקת על או.ג'יי סימפסון. HOT8 תמשיך להיות בית ליצירה דוקומנטרית איכותית גם בתכני המקור וגם בתכני הרכש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully