וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלי סודות: חני נחמיאס נגד ידיעות אחרונות; "כותרת כה מסולפת לא קראתי מעודי"

וואלה ברנז'ה

20.6.2017 / 12:32

חני נחמיאס התעמתה הבוקר עם גבי בר-חיים, בעקבות פרסום כתבה וכותרת מסולפות, לטענתה, בשער - לפיה היא חוותה אונס בזמן צילומי סרט של זאב רווח. בר-חיים האשימה את הדסק: "אני בהלם שהם לקחו חתיכות מהראיון לחדשות"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גבי בר-חיים, חני נחמיאס/מערכת וואלה!, צילום מסך
"אתמול בלילה התקשרה אלי הכתבת גבי בר חיים וביקשה את תגובתי על כתבה שהיא עושה על זאב רווח. עניתי לה. מה הקשר בין תשובותיי ובין מה שפורסם?"

חני נחמיאס התעמתה הבוקר (שלישי) עם כתבת "ידיעות אחרונות" גבי בר-חיים, בעקבות פרסום כתבה וכותרת מסולפות, לטענתה, בשער העיתון. לפי הכותרת שפורסמה בעיתון, נחמיאס אומרת כי חוותה אונס בזמן צילומי הסרט "בובה" של זאב רווח - ואולם לטענתה לא רק שלא היה אונס אלא שהכתבת פנתה אליה לקבל תגובה לכתבה שעוסקת ברווח והיא השיבה לה על שאלותיה בנושא - כאשר "ידיעות אחרונות" הציג את הכתבה כראיון שנערך עימה. בר-חיים מצידה הפנתה אצבע מאשימה כלפי דסק החדשות של "ידיעות אחרונות" וטענה כי הם לקחו ללא ידיעתה חלקים מהראיון לעיתון.

בפוסט שפירסמה נחמיאס בעמוד הפייסבוק שלה היא כתבה: "כותרת כה מסולפת לא קראתי מעודי. אתמול בלילה התקשרה אלי הכתבת גבי בר חיים וביקשה את תגובתי על כתבה שהיא עושה על זאב רווח. עניתי לה. מה הקשר בין תשובותיי ובין מה שפורסם? אז ככה: 1 - מעולם לא חוויתי אונס! 2 - כשחקנית עברתי טלטלה קשה על הסט. סצינה אלימה וקשה, נכון. אבל פרופורציה .. זה סט צילומים. 3 - אין לי ולא היתה לי מעולם טענה לזאביק רווח. 4 - אמרתי הכול לכתבת .. אז מה? 5 - אם בא לכם תציצו בהתכתבות שלי איתה ותבינו הכול".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

נחמיאס צירפה צילומי מסך של ההתכתבות ביניהן, ובהן נכתב: "בוקר טוב גבי, את יכולה להסביר לי בבקשה איך קרה שצלצלת אלי אתמול בלילה לקבל תגובה על כתבה שאת עושה על זאב רווח, והבוקר אני מוצאת את עצמי בעמוד הראשון של ידיעות עם טענות נגד זאב רווח? במיוחד שעוד זכור לי היטב שאמרתי לך שממרום שנותיי אני מבינה את החשיבה שלו כבמאי ואין לי ולו טענה אחת כלפיו? מן הכותרת גם אפשר לחשוב כי חוויתי אונס ממשי (ולא היה) וגם את זה הבהרתי לך אתמול".

בר-חיים השיבה: "ברור שלא היה אונס. אני בהלם שהם לקחו חתיכות מהראיון לחדשות. צלצלתי אכן לקבל תגובה לדברים שהוא אמר אחרי מה שסיפרת בראיון. הולכת לראות במה מדובר כי התעוררתי כרגע לוואצאפ שלך. תני לי שנייה להבין על מה מדובר".

נחמיאס המשיכה וטענה: "אני מבקשת/דורשת שזה יתוקן ויובהר לפני שזה עולה לווינט. אני לא פלטפורמה למכירת עיתונים גבי. יש פה בני אדם מאחורי הכתבות שלכם". בר חיים הגיבה ב"אני מבינה את הכעס. רואה שאת מקלידה. הוצאתי מיילים לכל העולם. תני לי רגע". נחמיאס כתבה בתגובה: "אני לא מוכנה שזה מה שיעלה בעתיד בגוגל. את העיתון של היום אתם כבר לא יכולים לתקן אבל מוכרחים לתקן את הכתבה האינטרנטית". בר חיים השיבה: "אני איתך לגמרי. עלי". לאחר מכן כתבה: "צודקת לגבי הכותרת. לא מספיק ברורה בעיני, אבל זה מה שמכונה כשר אבל מסריח. אני על זה ואצלצל".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

כשעה מאוחר יותר בהתכתבות ביניהן, בר-חיים כתבה לנחמיאס: "יופיע כך באייטם: חני טוענת כי אין לה שום טענות לזאביק רווח. נהפוכו, לטענתה ממרום ניסיונה המקצועי כשחקנית היא מבינה את זאביק וחושבת שהסצינה יצאה עוצמתית וקשה בזכות הטוטאליות של אשר צרפתי כשחקן וזאביק כבמאי. בסדר?". נחמיאס: "לא מספיק גבי". בר-חיים: "ממתינה".

נחמיאס מסבירה: "הכותרת בעמוד הראשון נותנת תחושה שזאת כתבה שאני יזמתי. שזאת כתבה עלי. הקוראים חייבים להבין שרק הגבתי לכתבה לאחר שפנו אלי והפכו את זה לחזית שלי מול זאביק שהועלתה מהאוב". בר-חיים השיבה בסוף: "אוקי, מעבירה לטיפול עורכיי".

יש לציין כי באתר ynet עדיין מופיעה הכותרת - חני נחמיאס: "זה היה כמו אונס על הסט של זאב רווח", ובמשנה כתוב: "...חני נחמיאס מצידה אמרה: 'הייתי בהלם, הכול נהיה אלים מאוד מהר מאוד'. בהמשך טענה כי הדברים הוצאו מהקשרם: 'זו הייתה סצנה מטלטלת, אך ממש לא אונס'".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ידיעות: "בשיחה שלך עם גבי היית מאוד ברורה כשאמרת שבתחושתך עברת אונס בצילומים"

ידיעות: "אנחנו סבורים שהסיקור הבוקר בעיתון בהחלט משקף את הדברים שלך, אבל אם את חשה אחרת - אנחנו מתנצלים. אנחנו גם בטוחים שהכתבה המלאה שתתפרסם ביום שישי במוסף '7 לילות' תיתן את הקונטקסט הנכון לדברים"

בתגובה לפוסט של נחמיאס ולפרסום צילומי ההתכתבות בוואצאפ, "ידיעות אחרונות" פירסמו תגובה ובה נכתב: "חני יקרה, קודם כל אנחנו מתנצלים שכך את מרגישה. לא היתה לנו שום כוונה לפגוע בך. בשיחה שלך אמש עם הכתבת גבי בר חיים היית מאוד ברורה כשאמרת שבתחושה שלך עברת אונס במהלך צילומי הסצנה עם השחקן אשר צרפתי בסרט 'בובה'. אנחנו מצרפים כאן את הציטוטים המלאים שלך, מילה במילה, כפי שהם מופיעים גם בעיתון".

"נחמיאס: 'הייתי בת 25 ואמא לילד קטן, וזו הייתה עבורי טראומה כל כך קשה, שאני זוכרת שאמרתי לעצמי שאולי אם לא הייתי יולדת כמה חודשים לפני בחוויה קשה מאוד, יכול להיות שאולי לא הייתי יוצאת מהטראומה שחוויתי שם בסצנה. למזלי הייתה לי פרופורציה. אומנם חס וחלילה חס ושלום לא הייתה חדירה, אבל בתחושה שלי אז עברתי אונס: אף אחד לא צעק קאט. הייתי בהלם. לא הייתי מוכנה לזה. ואני זוכרת שאני חושבת שהבנאדם חירע את השמלה. קרע אותה לגמרי. ועובר לי בראש תוך כדי מה יעשו? אין להם עוד שמלה. וזה בתוך כל המכות והפחד. כשהסצינה הסתיימה לקחתי את השמלה הזו והחזקתי אותה על הגוף, קודם כל לכסות את עצמי. ואת זה חני עשתה. לא הדמות. זו סצינת אונס בהגדרתה. זו לא הייתה הפתעה מבחינתי, אבל הכל נהיה אלים מאוד מהר מאוד. והכל על פסי רכבת, שהוא זרק אותי עליהם שם. נפצעתי. הפנים שלו הפחידו אותי. היה לו ריר. ואני זוכרת שאחרי שזה נגמר ישבתי שם על פסי הרכבת הרבה זמן. הרבה מאוד. אני אפילו לא זוכרת מי הוציא אותי משם. רק זוכרת שלמחרת הסכימו שאני לא אצטלם כי לא הייתי שמישה'".

"גבי בר-חיים: 'לא היית שמישה. בחירת מילים מזעזעת'. נחמיאס: 'עבדתי הרבה עם זאביק. קשה לי לחזור לבת ה-25 ההיא. הייתי אומללה. מנופצת. נאנסת. ובכלל לא חשוב שלא קרה האקט. אני חוויתי אונס'".

"עד כאן ציטוטים מדוייקים. אנחנו סבורים שהסיקור הבוקר בעיתון בהחלט משקף את הדברים שלך, אבל אם את חשה אחרת - אנחנו מתנצלים. אנחנו גם בטוחים שהכתבה המלאה שתתפרסם ביום שישי במוסף '7 לילות' תיתן את הקונטקסט הנכון לדברים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully