וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוטלר VS רגב, הרשות נעמדת דווקא לצד השרה

26.6.2017 / 16:15

לאחר שהתקבלו תלונות בפני הרשות השנייה על שידור המונולוג של אושרת קוטלר ב"המגזין" נגד תפקודן של שרות הממשלה ובעיקר רגב - ברשות קיבלו חלק נכבד מהתלונות ואף העבירו מסר לערוץ 10 לפיו "מוטב היה לו הייתה קוטלר עושה זאת בדרך אחרת"

אושרת קוטלר נחנקת בשידור חי. מערכת וואלה! NEWS
אושרת קוטלר/מערכת וואלה! NEWS

לאחר שהתקבלו מספר תלונות על ידי צופים על שידור המונולוג של אושרת קוטלר ב"המגזין" – שבו התלוננה האחרונה על תפקוד השרות בממשלה בהקשר של אי-מניעת אלימות כלפי נשים – ברשות מקבלים את עיקר הטענות ואומרים כי "מוטב היה לו הייתה קוטלר עושה זאת בדרך אחרת".

מיד לאחר שידור המונולוג במהדורה התקבלו במשרדי הרשות מספר תלונות על "השתלחות פוליטית" של קוטלר בממשלה ובשריה, כאשר כזכור קוטלר ייחסה במהדורה את רצח הנשים על ידי בעליהן לתפקודן של השרות בממשלה ובמיוחד לתפקודה של השרה רגב. בעקבות התלונות פתחה נציבות פניות הציבור ברשות בהליך בירור ופנתה בנושא לחדשות 10.

בתגובה לתלונות, חברת החדשות מסרה כי קוטלר ביקרה את שרות הממשלה ובכללן את השרה רגב על כך שהן עוסקות בזוטות לטענתה ולא בעיקר שהוא המלחמה באלימות נגד נשים.

בתגובתו של דוד רגב, נציב פניות הציבור ברשות, לרגב הוא מציין כי "אושרת קוטלר היא עיתונאית, וככזו מותר לה להביע את דעתה על ענייני היום זאת במסגרת חופש הביטוי והיצירה המוקנים לה ועל פי שיקול דעתה המקצועי. נשאלת השאלה? האם הדרך בה הביעה את עמדתה הייתה ראויה ולא פוגענית". אך מיד לאחר מכן רגב מוסיף כי לאחר שצפה בקטע הוא מצא כי "הדרך בה נאמרו הדברים עוררה בי בחלקה אי נוחות, ומוטב היה לו הייתה קוטלר עושה זאת בדרך אחרת". רגב אף העביר את ההערה של רגב בצירוף הערתו לזכיינית.

לאחר שידור המונולוג של קוטלר, השרה רגב העלתה פוסט לעמוד הפייסבוק שלה שבו טענה כי "הקישור בין אלימות פלילית על רקע אישי, לבין הטרור הלאומני והדתי שמדינת ישראל מתמודדת איתו הוא דמגוגי ומעוות. המונולוג שלך אתמול, פוגעני ואלים גם כשהוא במסווה ליברלי ומה שאת מכנה "זוטות תרבותיות", למשל מאבקי על שירת דרוויש - אני בהחלט מחשיבה תשתיות טרור".

מחדשות 10 נמסר בתגובה: "מערכת חדשות 10 תמשיך לשמור על חופש עיתונאי מוחלט לאנשיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully