וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דורלי אלמגור מונתה ליועצת המשפטית של הרשות השנייה

27.6.2017 / 10:39

אלמגור, שבעבר שימשה כיועמ"ש של מועצת הכבלים והלוויין, גברה במכרז על עשרות מועמדים מהמגזר הציבורי והפרטי. עד לאחרונה שימשה כחברת מועצת הרשות השנייה וכיושבת ראש ועדת הטלוויזיה ברשות - ופרשה לטובת הגשת המועמדות לתפקיד

עו"ד דורלי אלמגור בכנס משדרים שינוי. ניר לנדאו, מערכת וואלה!
עו"ד דורלי אלמגור/ניר לנדאו, מערכת וואלה!

עו"ד דורלי אלמגור מונתה ליועצת המשפטית של הרשות השנייה לטלוויזיה לרדיו. אלמגור גברה במכרז על עשרות מועמדים מהמגזר הציבורי והפרטי שהגישו מועמדות לתפקיד. לאחר שהגישה את מועמדותה, עזבה אלמגור את תפקידה כחברת מועצת הרשות השנייה וכיושבת ראש ועדת הטלוויזיה ברשות. אלמגור תחליף את עו"ד הילה שמיר שפרשה לאחרונה מהרשות השנייה ומונתה ליועצת המשפטית של רכבת ישראל.

בעבר כיהנה אלמגור כיועצת המשפטית של מועצת הכבלים והלוויין, מנהלת הסדרת השידורים לציבור במשרד התקשורת וכחברת הנהלה באקדמיה הישראלית לקולנוע ולטלוויזיה. היא גם שימשה כמרצה בתחום הרגולציה והתקשורת במוסדות אקדמיים שונים. המינוי שלה הוא לכהונה בת שלוש שנים עם אפשרות להארכת החוזה. את המכרז ליווה עו"ד דוד משה, שותף ממשרד עו"ד פינברג, עו"ד עדית אייגס ממשרדו ומבקר הפנים של הרשות השנייה עמרי וולף.

אלמגור אמרה: "שוק התקשורת ניצב היום בפני שינויים משמעותיים ואני שמחה על האפשרות שניתנה לי ללוות את המועצה ואת הרשות באתגרים הרבים העומדים בפתח".

ניר שוויקי, מנכ"ל הרשות השנייה, מסר: "היועץ המשפטי הוא שומר סף משמעותי של הרשות השנייה. שמח שעו"ד אלמגור, שמביאה עימה שנים ארוכות של מומחיות בתחומי הטלוויזיה וראייה רוחבית על השוק כולו, תלווה את המהלכים החשובים שצפויים בחודשים הקרובים בשוק התקשורת הישראלי. עליה תוטל גם האחריות לוודא כי כל התפתחות נעשית בהתאם לחוק ותוך שמירה על האינטרס הציבורי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully