וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תוכ"ש בלילה: "אייטם של 4 דקות תמורת 80 אלף שקל"

27.6.2017 / 17:25

בפוסט שהעלה היום יועץ תקשורת של רשות מקומית הוא חשף כי במערכת תוכנית הלילה של קשת הציעו לו אייטם על תנופת הבנייה בעיר בתמורה לעשרות אלפי שקלים. קשת: "בשום שלב לא הוצע מטעם מערכת 'חי בלילה' אייטם בתכנית בתשלום"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"חי בלילה"/מערכת וואלה!, צילום מסך

תוכן שיווקי ב"חי בלילה"? כך עולה מפוסט שפירסם היום (שלישי) יועץ תקשורת בפייסבוק. בפוסט שפורסם בקבוצת הפייסבוק PRguru, והוסר מאוחר יותר, כתב היועץ: "פנו אלי מ'חי בלילה' בהצעה עבור רשות מקומית שאני עובד איתה. אייטם בן 4 דקות על תנופת הבנייה בתמורה ל-80 אלף שקל. בעיניי זה מקומם".

בשיחה עם וואלה ברנז'ה היועץ מסביר כי דוברת מועצת גני תקווה אמרה לו: "קיבלנו הצעה לאייטם: 80 אלף שקל ל-4 דקות בתוכנית". לטענתו, נציגי הזכיינית שדיברו עם הדוברת של המועצה, אף ציינו גם הצעה גבוהה יותר של 150 אלף שקל. הוא ציין כי צפה בתוכנית אמש וראה אייטם על תנופת בנייה במקומות אחרים, בלי גילוי נאות.

ככל הנראה מדובר בפינה בתוכנית בשם "חי בבית", שאתמול עסקה במיזמי דיור לעשירים ביישובים שונים (קיסריה, ארסוף וגליל ים) וכללה הדמיות מחברות נדל"ן. בעקבות פרסום הפוסט, יש לתהות האם מדובר בתוכן ממומן ללא גילוי נאות שזוהי בעצם פרסומת לאותן החברות המסחריות.

בקשת מכחישים את העניין ומסרו בתגובה: "יובהר כי בשום שלב לא הוצע מטעם מערכת "חי בלילה" אייטם בתכנית בתשלום. מדובר בשיחה בין נציג מטעם מחלקת השיווק ודוברת גני תקווה במסגרתה הציע הנציג חבילת פרסום בלבד, בדיגיטל או במסך. התשלום הוא עבור פרסום דיגיטלי או מסכי (באמצעות פרסומות) לתכנים המשודרים בכל מקרה ולא בתשלום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully