וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באופן חסר תקדים: "כאן" הגישו צו מניעה נגד חדשות 2 ו-10

28.6.2017 / 21:42

פרסום ראשון: בצעד חריג, תאגיד השידור הגיש לביהמ"ש המחוזי בת"א בקשה בהולה להוצאת צו איסור פרסום בעניין האזנות הסתר שבוצעו לזמרת מרגלית צנעני - כך נודע לוואלה ברנז'ה. הסיבה: "הגנה על מקור ועל עיתונאי"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

תאגיד השידור הגיש לביהמ"ש המחוזי בתל אביב בקשה בהולה להוצאת צו איסור פרסום בעניין האזנות הסתר שבוצעו לזמרת מרגלית צנעני, זאת בעקבות חקירת הפיצוץ שאירע במכוניתה - כך נודע לוואלה ברנז'ה. מדובר בצעד חסר תקדים, בו כלי תקשורת מבקש צו איסור נגד מתחרים, על פרסום. הבקשה הוגשה נגד חדשות 2 וחדשות 10, המשטרה וצנעני.

בתאגיד טוענים כי גם ללא צו איסור פרסום, מדובר בפרסום האסור על פי חוק האזנת סתר. ואולם, לפי בקשת התאגיד, ב"כאן" סבורים כי פרסום ההאזנות עלול להפר חיסיון עיתונאי. ב"כאן" טוענים כי באופן חסר תקדים, תומללו שיחות בין עיתונאי התאגיד לבין מקור, וההערכה היא כי הם חששו כי קטעים מהם יעלו לאוויר.

בתאגיד הוציאו את הבקשה כשעה לפני שידור המהדורה המרכזית, ומצויין כי זה בוצע זמן קצר לאחר הוצאת פוש של חדשות 2 שכלל את הפרסום של כתב המשפט גיא פלג לפיו המשטרה ביצעה האזנות סתר לזמרת. בינתיים, בחדשות 10 לא העלו את הכתבה לאתר האינטרנט, ואולם היא שודרה במלואה במהדורה המרכזית.

בתאגיד השידור אישרו את הפרטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully