וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חריקות ובלמים ב"כאן": שני כתבי תחום עוזבים את תפקידם

4.7.2017 / 13:14

חודשיים בלבד לשידורים, לוואלה ברנז'ה נודע כי רועי כץ, שמונה לתפקיד כתב משטרה בשרון, יסיים לעבוד בחטיבת החדשות של התאגיד בשל חוסר התאמה וכרגע מחפשים לו תפקיד אחר. גם אלינור פוקס, ששימשה ככתבת מוניציפאלית בת"א, עזבה לאחרונה

גאולה אבן בשידור הראשון של התאגיד 15 במאי 2017. יו טיוב, צילום מסך
גאולה אבן בשידור הראשון של התאגיד 15 במאי 2017/צילום מסך, יו טיוב

פחות מחודשיים להשקת השידורים וכבר נרשמו מספר שינויים במערכת החדשות של "כאן": לוואלה ברנז'ה נודע כי רועי כץ מסיים לעבוד ככתב משטרה באזור השרון, בעקבות חוסר התאמה לתפקיד. בתאגיד מחפשים לכץ תפקיד אחר מחוץ לחטיבת החדשות. עדיין לא ידוע מי יחליף אותו בסיקור תחום הפלילים בשרון.

כץ עבד עד לפני כשנה וחצי ככתב הרווחה של רשות השידור, ועזב את התפקיד - שמילא במשך כ-13 שנים - בשל חוסר-הוודאות ברשות השידור בתקופה שלפני הסגירה. הוא הודיע על הצטרפותו לתאגיד במקביל להשקת השידורים של "כאן", אך על פי גורם המעורה בפרטים, כץ הרגיש מההתחלה שהוא אינו מתאים לסקר את התחום, וכעבור זמן קצר גם בתאגיד חשו שהוא אינו מתאים לתפקיד. ככל הנראה, כץ לא ימשיך לעבוד בחטיבת החדשות אך בתאגיד עדיין מחפשים לו תפקיד בחטיבת הדיגיטל או בתוכניות של "כאן".

עוד נודע לוואלה ברנז'ה כי אלינור פוקס, ששימשה ככתבת מוניציפאלית באזור תל אביב, עזבה לאחרונה את התאגיד. פוקס הגיעה ל"כאן" מאתר מאקו, שם שימשה ככתבת מגזין. עדיין לא ידוע מי יחליף אותה בתפקיד, כאשר בתאגיד חסרים כרגע שני כתבים המסקרים תחומי מפתח באזור המרכז.

בתאגיד סירבו להגיב. כץ סירב להגיב. פוקס סירבה להגיב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully