וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר ההפסד לנתניהו – סרנה הושעה מ"ידיעות אחרונות"

5.7.2017 / 13:40

העיתונאי הוצא לחופשה בתשלום והפסיק לכתוב בשבועות האחרונים בעיתון. גורם בכיר בידיעות לוואלה ברנז'ה: "התלבטות עמוקה - מצד אחד הדברים החמורים שהשופט אמר על בדיקת העובדות שלו, מצד שני הוא אחד מטובי הכותבים בעיתון"

דיון בתיקם של בני הזוג נתניהו נגד העיתונאי יגאל סרנה בבית משפט השלום תל אביב, 14 במרץ 2017. ראובן קסטרו
יגאל סרנה/ראובן קסטרו

העיתונאי יגאל סרנה הוצא לחופשה בתשלום והפסיק לכתוב בשבועות האחרונים ב"ידיעות אחרונות", בעקבות ההפסד בבית המשפט לבני הזוג נתניהו. על פי פרסום ב"העין השביעית", הפסקת פרסום טורו של סרנה החלה זמן קצר לאחר ההפסד בבית המשפט, שבגינו הוא חויב לשלם מעל ל-100 אלף שקל לנתניהו. בשלב הזה המדור מוקפא ולא ברור אם ומתי יחזור להתפרסם בעיתון.

ההחלטה להקפיא את המדור מגיעה למרות שתביעת הדיבה עסקה בפוסט שפרסם סרנה בעמוד הפייסבוק שלו, ובו הוא טען כי שרה נתניהו הורתה לבעלה לרדת ממכוניתם המשותפת בעת שנסעו בכביש 1. סרנה כותב ב"ידיעות אחרונות" במשך כ-30 שנה.

גורם בכיר בידיעות אמר לוואלה ברנז'ה כי בקרב ההנהלה יש התלבטות בנוגע להמשך העסקתו. "מצד אחד יש את הדברים החמורים שהשופט אמר על דרך בדיקת העובדות של סרנה - ולמרות שהדברים לא נכתבו בעיתון קשה להתעלם מכך - מצד שני סרנה אחד מטובי הכותבים בעיתון, ונחשב לוותיק ומוערך מאוד במערכת", אמר.

בעבר סרנה טען כי נתניהו מעוניין בפיטוריו מהעיתון, והדבר אף נחשף בתמלילי השיחות בין נתניהו למו"ל ידיעות נוני מוזס, שפורסמו במסגרת חקירת תיק 2000. כחלק מתמלולי השיחות, שפורסמו ב"הארץ", מוזס אמר לנתניהו בפגישה שהתקיימה ב-2014 כי היה שמח להיפטר מסרנה, אך "הבהיר שמדובר בעניין מורכב". כזכור, ב-2011 סרנה זומן לשימוע לפני פיטורים מ"ידיעות אחרונות" יחד עם כתבים ותיקים אחרים בעיתון, אך פיטוריו בוטלו.

טרם התקבלה תגובה מ"ידיעות אחרונות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully