וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תזוזות בוואלה! חדשות: יהושע (ג'וש) בריינר עוזב; מעין דגן ישמש כסגן ראש מערכת החדשות

וואלה ברנז'ה

9.7.2017 / 14:24

בריינר עוזב את וואלה! NEWS לאחר 11 שנים, בהן שימש ככתב וכראש תחום כתבים. את ג'וש יחליף מעין דגן, אשר ישמש כסגן ראש מערכת החדשות, לצד אבנר בורוכוב, אשר ישמש כמשנה לראשת מחלקת החדשות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ד"ש לפורום תחריר. ג'וש/מערכת וואלה!, צילום מסך

שינויים בוואלה! NEWS: יהושע (ג'וש) בריינר עוזב את האתר לאחר 11 שנים, בהן שימש בין היתר ככתב השטחים וככתב לענייני משפט. בתפקידו האחרון שימש ג'וש - עו"ד בהכשרתו אשר התמחה בפרקליטות המדינה - כראש תחום כתבים בוואלה! חדשות. את ג'וש יחליף עורך מדור העסקים של וואלה ובעברו ראש דסק באתר, מעין דגן, אשר ישמש כסגן ראש מערכת החדשות ורכז הכתבים. דגן ישמש בתפקיד לצד אבנר בורוכוב, אשר ישמש כמשנה לראשת מחלקת החדשות.

ראשת מערכת החדשות של וואלה! NEWS מיכל קליין מסרה: "אני רוצה להודות לג'וש על שנים ארוכות במערכת וואלה. ג'וש, מראשוני הכתבים במערכת החדשות, תרם רבות להפיכתה של מערכת החדשות למערכת עיתונאית עצמאית ורבת הישגים, ערכים שהביא איתו גם לתפקידו כסגן ראש מערכת החדשות. אני מאחלת לו בהצלחה רבה בהמשך דרכו". באשר לדגן, קליין מסרה: "מעין הוא מינוי טבעי לסגן ראש מערכת החדשות, לאחר שנים מוצלחות כראש דסק בחדשות, לצד אבנר בורוכוב, שישמש כמשנה לראש מערכת החדשות. בטוחה ביכולתם של מעין ואבנר להמשיך להצעיד את מערכת החדשות קדימה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כמעין המתגבר. דגן/מערכת וואלה!, צילום מסך

יהושע (ג'וש) בריינר מסר: "הגעתי לוואלה יומיים אחרי שהשתחררתי מהצבא, כשמערכת החדשות כללה רק ארבעה עובדים, ואחרי כמעט עשור אני עוזב כשהמקום הפך לאחת המערכות המובילות בישראל. הזדמנות מעולה להודות לכל מי שעבד איתי לאורך השנים - כתבים, עורכים וצלמים, כולם אנשי מקצוע מצוינים וטובים שלמדתי מהם המון".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אבנר בורוכוב. יחצ,
המשנה לראשת המערכת. בורוכוב/יחצ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully