וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כאן (עוד) תקלה: שידורי התאגיד בעידן פלוס לא מעודכנים

10.7.2017 / 13:34

למנויי עידן פלוס אין מידע רלוונטי על התוכניות המשודרות בערוץ "כאן 11". לוואלה ברנז'ה נודע כי בכירים ברשות השנייה כבר שוחחו על התקלה עם בכירים בתאגיד, והם מודעים לתקלה - שנגרמת בשל בעיה בהזנת התכנים שלהם

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סליחה, תקלה/מערכת וואלה!, צילום מסך

תקלה נוספת בתאגיד השידור: חלונית המידע על השידורים בעידן פלוס לא מעודכנת, ולמנויי המערך אין מידע רלוונטי על התוכניות המשודרות בערוץ "כאן 11". גורם המעורה בפרטים אמר לוואלה ברנז'ה כי בכירים ברשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו - האחראים על מערך עידן פלוס - שוחחו על התקלה עם גורמים בכירים בתאגיד, והם מודעים לבעיה.

ככל הנראה, מדובר בתקלה שנגרמת בשל בעיה בהזנת התכנים של התאגיד: מערך עידן פלוס מקבל מהתאגיד את הקבצים האלקטרוניים, המכילים את המידע על לוח השידורים של הערוץ. ואולם בתאגיד ישנה בעיה טכנית עם הקבצים, מכיוון שמערכת ההזנה עדיין לא עובדת בצורה תקינה. זאת כאשר כבר עברו חודשיים מאז השקת השידורים.

התקלה הזו מצטרפת לשורת תקלות שהתרחשו בתאגיד מאז העלייה לאוויר, כאשר החמורה שבהן מנעה מתחנות הרדיו לשדר פרסומות. היום (שני) פורסם כי בשל התקלה הטכנית במערכת הפרסום, התאגיד הפסיד הכנסות בסך כ-8 מיליון שקל. התקלה נפתרה רק בשבוע שעבר, והיא הייתה קשורה במערכת שיבוץ הפרסומות של חברת טרגט ספיריט, הזכיינית המשווקת את זמן הפרסום של כאן.

מ"כאן בהרצה" נמסר: "מבדיקה משותפת עם עידן פלוס עולה כי אין תקלה וכל הקבצים תקינים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully