וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיתונות אקטיביסטית: כשאורלי וגיא שלחו פרחים לאבי גבאי

וואלה ברנז'ה

11.7.2017 / 10:40

היו"ר החדש של מפלגת העבודה היה נבוך במיוחד מהמחווה יוצאת הדופן של שני המגישים. כתבת התוכנית לגבאי: "יש לנו זר פרחים מערוץ 10, מאורלי וגיא – אתה אורח כבוד אצלנו. באמת שיהיה לך המון בהצלחה"

צילום מסך

מנחי תוכנית הבוקר של ערוץ 10, אורלי וילנאי וגיא מרוז, שלחו הבוקר (שלישי) זר פרחים ליו"ר הנבחר של מפלגת העבודה, אבי גבאי. בקטע ששודר בתוכנית גבאי נראה נבוך במיוחד מהמחווה יוצאת הדופן של שני המגישים, אשר שלחו לביתו את כתבת התוכנית עדי גרינברג ואף אמרו שהיא "נמצאת שם משעות הבוקר המוקדמות עם זר פרחים כדי לברך אותו".

לשאלה, איך יעביר את יומו הראשון בתור יו"ר המפלגה, ענה גבאי: "את זה כבר אספר אח"כ. בינתיים שיהיה לכם יום טוב, אני שמח מאוד שהצלחנו להביא תקווה חדשה לעם ישראל. לפי היקף ההודעות שאני מקבל, דווקא מאנשים שלא כולם מהמחנה שלנו מכל המחנות – חרדים, אנשים שמצביעים ליכוד, שרואים תקווה חדשה לישראל – בזה אני שמח ועכשיו אנחנו צריכים לממש את התקווה הזאת ונעבוד קשה כדי שהיא תקרה".

לסיכום, גרינברג אמרה לגבאי: "אז אבי תודה רבה, יש לנו זר פרחים מערוץ 10, מאורלי וגיא – אתה אורח כבוד אצלנו. באמת שיהיה לך המון בהצלחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully