וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עניי עירך קודמים: התאגיד מכין כתבה על סערת 88 - ומעורר סערה חדשה

11.7.2017 / 17:02

בערוץ "כאן 11" מכינים כתבה על המחלוקת סביב רדיו 88FM, השייך אף הוא לתאגיד – כך נודע לוואלה ברנז'ה. גורם בארגון: "הדוברות מונעת מ'אנשים בעייתיים' מלהתראיין - במקביל לאישור שהיא מעניקה ביד נדיבה לבכירים". התאגיד: "כל הצדדים יוצגו"

צילום: יח"צ
"הדוברות מונעת מ'אנשים בעייתיים' בתחנה מלהתראיין - במקביל לאישור שהיא מעניקה ביד נדיבה לבעלי משרות בכירות בתאגיד כן לפתוח את הפה"

בערוץ "כאן" 11 מכינים כתבה על הסערה סביב תחנת הרדיו 88FM, השייכת גם היא לתאגיד השידור – כך נודע לוואלה ברנז'ה. הכתבה מתוכננת להיות משודרת בפרק המגזין של המהדורה המרכזית השבוע, והכתב שמכין אותה בימים אלו הוא איתי דודי. ואולם, כבר כעת מהלך הכנת הכתבה מעורר ביקורת מצד חלק מהעובדים בתחנה.

גורם המעורה בפרטים אמר לוואלה ברנז'ה כי "בתאגיד מנסים להכין כתבה על מנת למנוע ביקורת", והסביר כי "הדוברות מונעת מ'אנשים בעייתיים' בתחנה מלהתראיין - במקביל לאישור שהיא מעניקה ביד נדיבה לבעלי משרות בכירות בתאגיד כן לפתוח את הפה".

כך לדבריו, בין היתר, השדרנים גל אפלרויט, יואב יפת וירון חי לא הורשו להתראיין. בהקשר זה יש לציין כי אפלרויט מזוהה במיוחד עם 88FM הישנה. בנוגע ליפת, בועז כהן - השדרן הוותיק שעזב לאחרונה את התחנה בשל המחאה על השינוי בקו המוזיקלי בעקבות המעבר לתאגיד - התראיין לאחרונה לאחר ההתפטרות שלו ואמר עליו כי "הוא עורך נהדר ולמדתי ממנו המון, למה אסור לו עכשיו לערוך?". מנגד, יש לציין כי מלכתחילה ב"כאן 11" לא תיכננו לראיין את יפת וחי.

מי שכן התראיינו לכתבה הם יו"ר ועד העיתונאים בקול ישראל ומנהל פרויקטים ב-88FM איציק יושע, מנהל התחנה לשעבר ומנהל רשת ג' הנוכחי יובל גנור ושדרנית התחנה טל ארגמן. כמו כן, כהן התראיין גם הוא לכתבה. "יכול להיות שהם פחדו שזה ישמש נגדם, אבל בועז התראיין ואמר דברים נחרצים בנושא", טוען הגורם. בנוסף, גם אסתי סגל התראיינה לכתבה.

לא ברור אם פורשות נוספות מהתחנה בצל הסערה הנוכחית - גליה גלעדי וגלית גורא-עיני - ישתתפו בכתבה. ככל הנראה, גלעדי, לשעבר מגישה ועורכת בתחנה, לא קיבלה פנייה להתראיין לכתבה, ולא ברור האם גורא-עיני, מגישה בתחנה, רואיינה לכתבה.

יש לציין כי בשנת 2015 שודרה בערוץ 1 ז"ל כתבה לכבוד 20 שנה לתחנה, שבה נאמר בין היתר: "20 שנה משמשים אנשי התחנה שומרי הסף של הרדיו במוזיקה הישראלית..88FM מתנהגת כמו שמורת טבע. נאחזים בדיסקים בזמן שעמיתיהם דגמו כבר הכל למחשבים - הם מעדיפים את הנגיעה האישית-ריגשית על פני עריצות הפלייליסט".

מהתאגיד נמסר בתגובה: "אנו בטוחים כי יוצגו בכתבה, בחדשות של כאן 11, כל הצדדים בסוגיה סוערת זו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully