וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר החקירות: מנכ"ל חדש למשרד התקשורת במקום פילבר

17.7.2017 / 17:32

משרד התקשורת הודיע על מינויו של המשנה למנכ"ל, מימון שמילה, למנכ"ל זמני במקומו של פילבר - זאת בעקבות החקירות בעניין בזק, עד לסיום נבצרותו של פילבר או עד לתקופה של שלושה חודשים

מימון שמילה. דוברות משרד התקשורת,
מימון שמילה/דוברות משרד התקשורת

בצל החקירות הרבות ולאחר שנשלח למעצר בית - מנכ"ל חדש למשרד התקשורת במקומו של שלמה פילבר. משרד התקשורת הודיע היום (שני) על מינויו של המשנה למנכ"ל, מימון שמילה, למנכ"ל זמני במקומו של פילבר. זאת בעקבות החקירות בעניין בזק.

בהודעה נכתב: "לאור ההתפתחויות סביב חקירת הרשות לניירות ערך בעניין בזק, ובמטרה לשמור על רציפות ניהולית במשרד, בהתאם להוראות החוק, החליט שר התקשורת איוב קרא להשתמש בסמכותו ולמנות את מימון שמילה, המשנה למנכ"ל, לתפקיד מנכ"ל המשרד בפועל. כל זאת, עד לסיום נבצרותו של מר פילבר או עד לתקופה של שלושה חודשים, המוקדם מביניהם, כדי שעבודת המשרד תיעשה על פי הוראות החוק והסדר במשרדי הממשלה".

הרשות לניירות ערך הגישה ביום חמישי לבית משפט השלום בתל אביב נספח, שבו מפורטים החשדות נגד פילבר, ולפיהם פעל לכאורה במרמה כדי לקדם אינטרסים של חברת בזק במשרד התקשורת.

"מממצאי החקירה עולה חשד ממשי כי במסגרת פעילותו זו פעל (פילבר) בצורה שיטתית, מכוונת ומתמשכת ותוך הסתרת העובדה מהגורמים המקצועיים והמשפטיים של משרדו כדי להעביר לידי בזק מסמכים מסווגים, וכן ניירות עמדה פנימיים, תכתובת ומסמכים מדיונים בין-משרדיים", נכתב בנספח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully