וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במקום לרר: טל ברמן יצטרף לערוץ 10 ויגיש את "הצינור"

17.7.2017 / 23:47

פרסום ראשון: שבועיים אחרי שהחליט גיא לרר לעבור לזכיינית רשת, הוחלט בערוץ לצרף את איש ערוץ הספורט ורדיו 99FM לערוץ להגשת התוכנית היומית - כך נודע לוואלה ברנז'ה

טל ברמן. ברני ארדוב
טל ברמן/ברני ארדוב

אין ואקום: שבועיים אחרי שגיא לרר הודיע על עזיבתו את ערוץ 10 ומעברו לזכיינית ערוץ 2 רשת, בערוץ הוחלט לגייס את טל ברמן להגשת התוכנית - כך נודע לוואלה ברנז'ה. ברמן, מגיש בערוץ הספורט השייך אף הוא לקבוצת RGE ומגיש ברדיו eco99fm, יצטרף לערוץ כבר בשבועות הקרובים.

כפי שדווח לראשונה בוואלה ברנז'ה, בשבוע שעבר הודיע לרר על עזיבתו הפתאומית את הערוץ אחרי 12 שנה בתפקידים שונים בו. אלא אם תתרחש תפנית בלתי צפויה, לרר צפוי לעבור לזכיינית ערוץ 2 לקראת המעבר ל-7 ימי שידור אשר יתקיים בנובמבר השנה. לא ברור עדיין האם הוא צפוי לעבור עם תכניתו או להפיק תכנית חדשה.

זו לא הייתה העזיבה היחידה של טאלנטים מערוץ 10 - עזיבה אשר עשויה לגרום לשינוי כמעט מוחלט של הפריים טיים של הערוץ דווקא בתקופה קריטית בה גופי השידור ממתגים את עצמם לקראת פיצול ערוץ 2 והקרב המתחמם על לבם של הצופים. לפני מספר שבועות פורסם לראשונה בוואלה ברנז'ה כי גם גיא פינס צפוי לעזוב את הערוץ ולעבור עם תכנית הבידור והרכילות שלו "ערב טוב" לזכיינית ערוץ 2 קשת. גם מגישת "עושות חשבון" לינוי בר גפן, הודיעה לאחרונה על עזיבתה לטובת תכנית יומית בתאגיד השידור.

טרם התקבלה תגובת ערוץ 10 לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully