וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד שינויים ב"גלובס": מוטי בר זיו, המשנה למנכ"ל לענייני סחר, עוזב את העיתון

20.7.2017 / 16:45

מוטי בר זיו, המשנה למנכ"ל לענייני סחר של "גלובס", הודיע אתמול למו"ל יובל סיגלר על רצונו לפרוש מתפקידו לאחר 7 שנים. הוא ימשיך למלא את התפקיד עד ל-30 באוקטובר

מוטי בר זיו. יחצ,
מוטי בר זיו/יחצ

מוטי בר זיו, המשנה למנכ"ל לענייני סחר של "גלובס", הודיע אתמול למו"ל החדש יובל סיגלר על רצונו לפרוש מתפקידו לאחר 7 שנים. זאת עם העברת השליטה ב"גלובס" לבעלים החדשים, שהושלמה לפני שבועות אחדים. בר זיו ימשיך למלא את התפקיד עד ל-30 באוקטובר.

סיגלר ביקש להודות לבר זיו על תרומתו המשמעותית להצלחת "גלובס" בשנים האחרונות בכלל, ובתקופה בה העיתון התנהל ללא בעלים תחת כונסי הנכסים של אליעזר פישמן בפרט.

בתחילת החודש פורסם בוואלה ברנז'ה כי מערכת "גלובס" - הממוקמת בראשון לציון בבניין שהיה בבעלות אליעזר פישמן, הבעלים הקודם של העיתון - צפויה לחזור לתל אביב.

בנוסף לכך, הבעלים אלונה בר און והמו"ל סיגלר הודיעו לאחרונה לעובדים כי הוחלט לאתר עורך ראשי חדש מחוץ למערכת. סגן העורך אלי ציפורי, ששימש כעורך בפועל וראש מחלקת החדשות, הודח מתפקידו. במכתב ששלחו לעובדים הם הודיעו כי אנדרה טבקוף, המשמש כרכז הכתבים, ימלא באופן זמני את תפקיד ראש מחלקת החדשות עד למינוי קבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully