וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש אישור מרגע ודודלי: בתאגיד רוצים להחזיר את הפינה הנוסטלגית של שלמה ניצן

23.7.2017 / 11:49

לוואלה ברנז'ה נודע כי שלמה ניצן במו"מ להגשת פינה קבועה ברשת ב' החדשה. ניצן נפגש היום עם עומר בן רובי, והשניים דנו באפשרות

שלמה ניצן. creatibe commons, Creative Commons
שלמה ניצן/Creative Commons, creatibe commons

בתאגיד השידור מעוניינים כנראה להחזיר חלק מהנוסטלגיה מימי רשות השידור ז"ל – לוואלה ברנז'ה נודע כי שלמה ניצן במו"מ להגשת פינה ברשת ב' החדשה. ניצן נפגש היום (ראשון) עם מנהל רשת ב', עומר בן רובי, והשניים דנו באפשרות שניצן יגיש פינה קבועה באחת מתוכניות התחנה, כפי שעשה ברשות השידור טרם הסגירה.

ניצן מזוהה עם הרשות עוד מהימים שהגיש את הפינה הסאטירית שלו בערוץ 1 בשנות ה-80 וה-90 – בתוכניות "שעה טובה", "סיבה למסיבה" ו"סופהשבוע", תוכניות הבידור המרכזיות של הערוץ בשישי בערב. בעיקר זכור משפט הפתיחה שאמר בכל פינה "נו, מה אתם אומרים".
בנוסף לכך, ניצן הגיש תכניות רדיו שונות בקול ישראל.

לאחרונה בן רובי פיטר את ג'ודי ניר מוזס, שהגישה תכנית קבועה עם בנה נמרוד בימי שישי ברשת ב'. בפוסט שפרסמה בעמוד הפייסבוק שלה, ניר מוזס האשימה את מנהל התחנה בכך שהוא : "חובש כיפה שחורה, מתחזק, שכנראה חושב שזה לא הולם לבקר רבנים ביום שישי...בן רובי, שניהל את גלגל"צ, חשב ש'למרות שאהבנו את 22 הפיילוטים שעשיתם, התכנית לא מתאימה לשישי בבוקר'...למה לא מתאימה? למה? כי הרב שלך לא אהב? כי משהו מהפוליטיקה אכל את הלב שפרגנו לכחלון? אחרי כמה משפטים שבאמת היו חסרי משמעות, הבן רובי הציע לנו להעביר את התכנית ללילה. כמובן שלא עלה על דעתי. למה הפוליטיקאים נמים? הרב שלך ישן?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully