וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכירו את מיכל זילבר

וואלה ברנז'ה

24.7.2017 / 13:47

היא שותפה ברימון כהן יחסי ציבור ומנהלת במשותף את מחלקת ההייטק של המשרד, אבל לפני הכל היא מנהלת את המאבק של הורי הילדים חולי סרטן בירושלים ומשוכנעת שמטרתה תושג – פתיחת מחלקה בשערי צדק

מיכל זילבר. ראובן קסטרו, ראובן קסטרו
מיכל זילבר/ראובן קסטרו, ראובן קסטרו

גיל: 43

מה בעצם אני עושה: שותפה במשרד רימון כהן ומנהלת מחלקת ההייטק, יחד עם עידית רוזנברג. יש לי נסיון של 18 שנה בתחום במהלכן עבדתי בעיקר עם לקוחות הייטק בינ"ל, חברות מקומיות, סטארט אפים וקרנות הון סיכון. ליוויתי מהלכים מעניינים של הנפקות ציבוריות, אקזיטים, פתיחת מרכזי פיתוח של חברות גלובליות בישראל, לצד התמודדויות של משברים כגון פיטורים וכד'. במקביל לתחום ההייטק תמיד שילבתי עבודה עם עמותות, ארגונים ולקוחות מתחום החינוך. כך אני בעצם נהנית גם מהעולם העסקי וגם מהעולם החברתי. בימים אלו אני מנהלת את המאבק של הורי הילדים חולי סרטן בירושלים (בהתנדבות מלאה). אין ספק שמדובר באחד הפרויקטים המעניינים, מאתגרים ורגשיים שלי בקריירה. אנחנו בעיצומו של המאבק כיום ואני בטוחה שבסוף נשיג את המטרה שלנו – פתיחת מחלקה בשערי צדק.

במשך השנים עולם התקשורת השתנה באופן דרמטי. בתחילת דרכי עוד שלחנו הודעות לעיתונות בפקס ואת התמונות באמצעות שליח על גבי CD. חוויתי את התפתחות אתרי החדשות, רשתות חברתיות, הוואטסאפים, המיידיות בעבודה. אני לא רוצה לחשוב איזו התמודדות היתה לי היום אם הייתי צריכה לעבוד בלי וואטסאפ במאבק האינטנסיבי הזה שכולל הפגנות, עדכונים, דיונים בבג"ץ.

השכלה: למדתי תואר ראשון בתקשורת וניהול במסלול האקדמי המכללה למנהל.

תפקידים קודמים: בתפקיד האחרון הייתי סמנכ"לית בכותרת יחסי ציבור ולפני כן עבדתי בדורן תקשורת.

מי פתח לך את הדלת לתעשייה: הגעתי ליחסי ציבור ממש בטעות. לאחר הלימודים עבדתי בהפקות באולפני JCS. באיזה שהוא שלב נמאס לי לקום בחמש בבוקרולבלות על סט צילומים יום שלם. חברה שלי הציעה לי לבוא לראיון בדורן תקשורת וסיפרה לי שמוכנים לתת צ'אנס לכאלו בלי נסיון. התחלתי שם כעוזרת תקציבאית צעירה ומשם עבורי השמים היו הגבול.

איפה את בעוד 5 שנים: אין ספק שעדיין בתחום, שהוא מרתק ומשתנה כל הזמן. אם לא בתפקיד הנוכחי אז בתפקיד דוברות מעניין.

מה אוכלת לצהרים: בגלל שאני עובדת במגדלי עזריאלי אני מאד משתדלת להביא אוכל מהבית, אחרת אני אאלץ לאכול רק ג'אנק פוד כל יום. אני "גונבת" ממנות הצהריים שאני מכינה לילדים.

פרגני למתחרים: אני אנצל את הבמה הזו כדי לפרגן לאיש יקר שלצערי כבר לא איתנו כמה שנים – ניסו כהן ז"ל, הבעלים ומנכ"ל של כותרת יח"צ. ניסו היה איש תקשורת מדהים ומקצוען אמיתי שלימד אותי הרבה גם אחרי שכבר חשבתי שאני יודעת הכל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully